Onko muita, joilla ei koskaan ole ollut kauniita vaatteita?
Mä olen tosi köyhästä kodista, nuorena naimisiin mennyt, useampi lapsi, töitä kyllä, mutta ei hyväpalkkaisia ja rahat aina tiukalla tai ei ainakaan pahemmin ylimääräistä.
Ilmeinen säästökohde vuodesta toiseen, vaatteet. Pakolliset takit ja housut ostetaan, mutta mulla on muuten ihan sairaan vähän vaatteita ja nekin aika rumia ja kulahtaneita.
Kadehdin hirveästi naisia, joila on paljon kauniita vaatteita ja kuuntelen ymmälläni, miten heillä on kaapeissaan jotain tosi nättiä, jota eivät ole muistaneet käyttää vaikka pariin vuoteen.
Olen kyllä muuten onnellinen elämääni ja valintoihini, mutta joskus kirpaisee ja pahasti, olen kuitenkin vielä suht nuori (26) ja tykkäisin niin ihanista vaatteista, mutta jotka ovat niin älyttömän kalliita:(
Kommentit (3)
Olen ostanut mm. Guessin liituraitajakun kolmella eurolla.
Vai ostatko pelkkiä tuulipukuja? Tarkoitatko kauniilla vaatteilla vain juhla-asuja? Kyllä edullisestikin saa nättejä vaatteita ja kuten sanottu, myös kirpparilta löytyy.
Ostin just tänään 5 eurolla ihanan Espritin farkkuhameen. Vähän kallishan se oli, mut luulen että käytän sitä vielä paljon : )