Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko normaalia käytöstä mieheltä?

Vierailija
16.03.2009 |

Eli mies tuli kotiin ja meille tuli sanaharkaa lasten kuullen ja mies kiroili kovaa kaikki rumat sanat, sanoin, että älä viitsi kiroilla lasten kuullen, niin mies sanoi, että hän kiroilee niin paljon kuin huvittaa.

Sanoin sitten lapsille että mennään muualle tekemään jotain, että isi on vihainen,mies siihen sanoi, että ei hän teille ole vihainen vaan äidille isi on vihainen.

Toimiiko mies oikein....minkälaisia lapsia kasvaa jos mies puhuu noin? hän on tosi monesti suutuksissa sanonut noin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sinulle. Kyllä lapset voivat oppia siihen, että vanhemmat ovat vihaisia toisilleen, kunhan he myös näkevät ja oppivat sen, kun asioista sovitaan.

Kiroilu on tietenkin typerää lasten kuullen ja muutenkin, mutta itsekin kiivaana ihmisenä joskus päästelen vahingossa ärräpäitä lasten kuullen. Ei se niin vakavaa ole.

Vierailija
2/6 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä tuli teininä kiroiltua ihan tarpeeksi ettei enää tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kuitenkin, että teki lapsille selväksi, ettei riita koske eikä johdu heistä.

Ymmärrän, että sinulle tuli tarve suojella lapsiasi kiroilulta, mutta mielestäni käytökselläsi vedit lapset mukaan riitaan, ikäänkuin heidänkin olisi syytä olla huolissaan isän käytöksstä.

En halua syyllistää sinua ja oma käytöksesikin on aivan normaalia eikä pilaa tai traumatisoi lapsiasi millään tavalla, älä ole huolissasi. Mutta ulkopuolisena vaan "pisti silmään", että ikään kuin kaappasit lapset omalle puolellesi.

Vierailija
4/6 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehesi toimi viisaammin kuin sinä lasten suhteen muuten. On ok, että vanhemmat riitelevät, joskus lastenkin kuullen, mutta on hyvä tehdä selväksi se, että lapset eivät ole suuttumuksen kohteena, ja tietysti sitten se, että on sovittu.

Vierailija
5/6 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että mies sanoi, että mene pois ja ettei halua nähdä minua ja sitten sanoi sen ettei ole lapsille vihainen vaan äidille.

Ja kyseessä siis mies joka nostaa pienestäkin asiasta riidan minun kanssani ja syy on aina minun ja hän jankkaa ja jankkaa koko ajan että minkä takia teen niin jne. Ei pyydä itse anteeksi vaan syy on aina toisessa. Ja lapset eivät näe sovintoa vaan mies voi olla 2 päivää jopa murjottoen ja vihainen minulle, kunnes myönnän olleeni väärässä.

Vierailija
6/6 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaisiko parisuhdeterapia? Ei ole kivaa elämää tuollainen sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan