Paljonko maksaa kuparikierukka? Entäs hormoonikierukka?
Kohta pitää vaihtaa vanha, ekan sai ilmaiseksi...
Kommentit (5)
Kuparikierukka maksaa 125 euroa(tuli ostettua perjantaina) ja saa pitää 5 v, toisin kun hormonikierukka on lyhytkestoisempi.
hormonikierukoita 3v ja 5v kestoisia. itselläni tuo 5v ja makso reilu vuos sitten 170 euroa. Mutta maksan mielelläni siitä ettei menkkoja ole. toisin kuin kuparikierukassa jossa vuoto sattaa ja yleensä lisääntyykin.
hormonikierukka ei takaa ettei olisi vuotoja. Mulla oli alussa vuotoja monta kk, hormonikierukka ollut 2v ja viimeisimmät menkat kesti 1,5vkoa, vähemmän aikaa kesti kuparikierukan kanssa, tosin hiukan runsaammat. hormonikierukan kanssa on kaikenlaisia oireita, kun taas kuparisen kanssa ei. Nyt olen menossa ottamaan pois tämän hormonikierukan ja vaihdan kupariseen.
Tää on yksilöllistä, toisille sopii toisille ei. luulisin kuitenkin näin, että jos pillerit ei ole sopinut ni ei sovi hormonikierukkakaan. Lääkäri sanoi mulle, että hormonikierukasta ei tulisi oireita mut väärin arvattu.
Olen ollut tyytyväinen. Vuodotonta elämää siitä asti.
ja hormonikierukka 160 eur eli yli kolminkertainen hinta siinä. Tosin kuparikierukkaa saa pitää max 3v ja hormonikierukkaa max 5v.