Oletteko jo katsoneet Iltalehdestä mistä kaikesta tukia voi saada? mm. Kelasta
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200903169216948_uu.shtml
Laittaisitteko parhaat vinkit tänne? ;-)
Kommentit (12)
Yritin haulla löytää keskustelua mutta en onnistunut. Voisikohan joku osaava sen nostaa?
Eikö Iltistä kannata ostaa?
Oliko juttu niin huono?
Ei mitään kunnon tietoa?
ap
Siinäpä vuoden vitsi!! Minä olen nyt viimeiset neljä vuotta ollut pers.häiriön armoilla kun eivät Kelasta myönnä tukea terapiaan vaikka tunnustavat että tarvetta on; kunnalla ei ole varaa.
Mutta saimme miehen armeija palveluksen aikana lapselle emmaljungan yhdistelmät, ammeen, hoitoalustan ym. pientä, mitä pieni vauva tarvitsi.
mä olen laskenut laskurilla etten saisi edes asumistukea jos eroaisin ja olen pienituloinen
joten kuka niitä oikeasti saa?
esim. minun perheeni
äiti + 2 alle kouluikäistä
99,5 neliötä, lainaa about 35.000euroa
elellään kotihoidon tuella
""parhaat vinkkinne tänne
hohhoijaa""
Sinulla ei taida olla mitään käsitystä mitä elämä voi olla.
Hyvä kun elämä on SINUA kannatellut, etkä ole joutunut vastoinkäymisiin. Ja joudu niiden parissa elämään. Tarkoitan ihan oikeita vastoinkäymisiä.
HAHAHAHAHA. ei TOD saa. psykoterapiaan EI saa tukea jos on "liian sairas", sossusta ei todellakaan saa tukia noin vain.
jutun kirjoittaja vaikutta arkielämästä vieraantuneelta ihmiseltä, joka kuvittelee että kela ja sossu ovat jotain raha-automaatteja..
ei siinä jutussa ollut mitään mitä kaikki täällä olijat ei jo tietäisi
joten kuka niitä oikeasti saa?
asumistukea jos eroaisin ja palkkatulo on 3200 euroa kuussa, tosin lapsia neljä ja vuokran määrä 1200 euroa.
huono iltiksen juttu