Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja pah nykyaikaiselle lääketieteelle, mikään ei auttanut kunnes

Vierailija
16.03.2009 |

aloin käyttää luonnon omia aineita. Kärsin melkein vuoden ihan järkyttävästä virtsatieinfektiokierteestä. Tulehduksia oli 2-3 viikossa, ja todella kivuliaita. Vessasta en voinut poistua välillä kuin keittiöön juomaan vettä ja sitten heti takaisin pöntölle. Sain antibioottikuurin toisensa jälkeen ja monen kuukauden estolääkityksen joka hieman lievensi oireita. Kun tuo estolääkitys loppui sain heti kaikkein pahimman tulehduksen, vielä pahemman kuin aiemmin. Lääkäristä ei ollut apua, joten ostin sokeroimatonta karpalomehua ja aloin juoda sitä päivittäin. Heti aamulla tyhjään mahaan ja alussa myös iltaisin. Lisäksi käytän auringonhattu-uutetta, lisään sitä pari kertaa päivässä vesilasilliseen. Ei ole ollut enää yhtään tulehdusta, ja tulehdusten aiheuttama yliaktiivinen rakkokin alkaa vihdoin toipua.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömättä, niin kuin vaikka viljan.

Vierailija
2/23 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkin ajatellut kokeilla, ainakin matkoille otan niitä mukaan kun mehua olisi turhan hankala kuljetella

T:ap, joka suosittelee näitä tuotteita muillekin samoista vaivoista kärsiville. Ovat ainakin terveellisempi vaihtoehto kuin jatkuvat antibioottikuurit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kävi mullakin kärsin 10 vuotta lähes koko ajan pissatulehduksista, siirryin luontaislääkintään ja auttoi! Nykyään pysyy pelkästään mietoa yrttiteetä säännöllisesti juomalla poissa.

Vierailija
4/23 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa niin, että tuhosin vastustuskykyäni n. vuoden noilla antibiooteilla, ja tulehduskierre vain jatkui! Paras lääke oli puolukka, mehuna ja survoksena, ja reilu juominen ylipäänsä.

Vierailija
5/23 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että juoda pitää ja paljon, että virtsatiehye puhdistuu. On siinä kuitenkin sellainen pointti, että niillä HIRVEILLÄ antibiooteilla sulla on nyt terveet munuaiset, jotka jaksaa pyörittää tota karpalomenu rumbaa. Tuskin sulle kukaan on sanonut, että TÄLLÄ antibioottikuurilla loppuu tulehdukset tykkänään, vaikka et elintapojasi muutakaan.. Ei sellaista lääkettä ole olemassakaan, lääkkeet hoittaa sen hetkisen ongelman ja uusitumisen estäminen on potilaan asia.

Vierailija
6/23 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkauksessa olen jo ollut mutta ei auttanut. vähintään kerran kuussa poskiontelontulehdus. näin ollut yli vuoden ja syyskuussa tosiaan oli Fess-leikkauskin.

Vierailija
7/23 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää juoda, mutta ei puhunut mitään karpalosta tai puolukasta. Ja siihen viimeisimpään tulehdukseen en enää niitä antibiootteja ottanut, vaan sekin parani tuolla karpalomehulla. Ja kyllä luvattiin että tulehdusten pitäisi loppua estolääkityksen jälkeen kun elimistö saa aikaa rauhoittua, vaan eipä loppunut. Elintavoissa ei olisi pitänyt olla ennestäänkään mitään vikaa, kolmekymppiseksi asti olin selvinnyt ilman yhtäkään virtsatulehdusta ja sitten tuli tuo vuoden kierre.

T:ap

että juoda pitää ja paljon, että virtsatiehye puhdistuu. On siinä kuitenkin sellainen pointti, että niillä HIRVEILLÄ antibiooteilla sulla on nyt terveet munuaiset, jotka jaksaa pyörittää tota karpalomenu rumbaa. Tuskin sulle kukaan on sanonut, että TÄLLÄ antibioottikuurilla loppuu tulehdukset tykkänään, vaikka et elintapojasi muutakaan.. Ei sellaista lääkettä ole olemassakaan, lääkkeet hoittaa sen hetkisen ongelman ja uusitumisen estäminen on potilaan asia.

Vierailija
8/23 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko juotte sitä päivässä? Eilen ostin pullollisen tiivistettä ja koitin aamulla juoda, mutta on älyttömän pahaa.

Vierailija
9/23 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavaliostaan, siis sokerit ja tärkkelyksen (leivän, perunan ym.).

Lisäksi happamia, eli karpaloa, puolukkaa ja muutakin sellaista, sekä valkosipulia ja muuta tunnetusti antibioottista. Vettä tarpeeksi ja rasvaa riittävästi. Ja kaiken tämän voi syödä ihan tavallisesti, normaalissa arkipäiväisissä ruokailuissa.

Vierailija
10/23 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti sinullekin kuitenkin apu löytyy. Itsellä ei ole koskaan ollut poskiontelotulehdusta, niin ei ole kokemusta eri hoitokeinoistakaan

T:Ap

leikkauksessa olen jo ollut mutta ei auttanut. vähintään kerran kuussa poskiontelontulehdus. näin ollut yli vuoden ja syyskuussa tosiaan oli Fess-leikkauskin.

Vierailija
11/23 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt puoli desiä tiivistettä (laimennettuna tietenkin) päivässä. Alussa join puoli desiä aamulla ja puoli desiä illalla kunnes alkoi helpottaa. Sopivaa annosta voinee itselleen etsiä kokeilemalla. Ja kaupassa oli ainakin kahden eri valmistajan tiivistettä, joista toinen oli huomattavasti laihempaa, itse käytän sitä tönäkämpää tavaraa. Aika kirpeäähän se on mutta kun aamulla juo nopsaan sen lasillisen niin ei se kovin pahalta tunnu ja äkkiä siihen tottuu

paljonko juotte sitä päivässä? Eilen ostin pullollisen tiivistettä ja koitin aamulla juoda, mutta on älyttömän pahaa.

Vierailija
12/23 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytössä on kyllä.

-8

Vierailija
13/23 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usko tuohon perunan pois jättämiseen, sokerin ja valkoisen vehnän kylläkin.. Poskiontelontulehdukseen voisi kokeilla sarvikuonoa, jonka käyttö kyllä vaatii hiukan totuttelua. Raakaa valkosipulia kannattaa syödä niin paljon kuin vaan pystyy, itse pilkon niitä pieniksi paloiksi ja nielen veden kanssa ja niitä menee monta kynttä päivässä, mutta on yllättävän tehokasta. Lisäksi mitä tahansa marjoja ja yrttiteetä jokapäiväiseen ruokaan, että vastustuskyky nousee. Suoraankin vaikuttavia yrttejä on, mutta kannattaa aina aloittaa miedoimmista ja katsoa miten keho reagoi..

Vierailija
14/23 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä ollut viisi vuotta krooninen vti, ilmestyi oireettoman, munuaisiin asti päässeen tulehduksen ja verenmyrkytyksen jälkeen. Tuo saatiin hoidettua ja 4kk meni hyvin, kunnes tulehdus uusi ja sen jälkeen ei ole saatu millään antibiooteilla pois, syytä ei tiedetä kaikki mahdolliset tutkimukset on tehty ja mitään rakennevikaa tms. ei ole.. Ei pysy poissa edes niin että suoraan rajun kuurin jälkeen jatketaan estolääkkeillä, niin saadaan vain aikaan se että tulehdus on mutta ei pääse kasvamaan.. Kaikki karpalo ja puolukka mehut ja kapselit olen kokeillut ja runsaan juomisen ynnä muut... ei mitään apua.. että olkaa onnellisia jos olette saaneet jollain kuriin..

Vierailija
15/23 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetti sisareltani poskiontelontulehtuskierteen. Tästä on jo 20 vuotta eikä ole sen kerran perästä taudista kärsinyt.

Eli: Systerilläni oli talvella 87-88 jatkuvasti poskiontelotulehdus (sisko oli silloin 27 v.), se uusi ja uusi ja uusi, poskiontelot punkteerattiin moneen kertaan, nenä oli ylimääräisiä reikiä täynnä. Seuraavana kesänä olin hänen kanssaan 2 vkoa Rodoksella, uitiin ja polskittiin meressä useampi tunti päivässä ja aina systerin tullessa merestä hänen nenästään lorisi suolavettä... Ei ole sen suolavesikuurin jälkeen poskiontelontulehdusta nähty.

Aika erikoinen resepti, mutta ainakin hänellä hyvin toimiva :)

Vierailija
16/23 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hoitanut monta tulehdusta karpalomehulla, mutta vika menikin pieleen. Oireet kyllä katosivat taas - hetkeksi. Jonkun ajan päästä kaveri alkoi kärsiä aivan järkyttävistä vatsakivuista, ja syyksi paljastui munuaistulehdus. Virtsatietulehdut oli siis ryöminyt ylöspäin munuaisiin asti. Se ei sitten ollutkaan enää niin helppo homma :P

Vierailija
17/23 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikainen lääketiede tunnustaa kyllä karpalomehua mahdin.

Sitä suositellaan ihan yleisesti esim. vanhuksille joilla infektio on usein krooninen.

Vierailija
18/23 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa todella pahalta :(

Otan osaa, ja toivon että sinullekin jokin ratkaisu/hoito tuohon löytyy

itsellä ollut viisi vuotta krooninen vti, ilmestyi oireettoman, munuaisiin asti päässeen tulehduksen ja verenmyrkytyksen jälkeen. Tuo saatiin hoidettua ja 4kk meni hyvin, kunnes tulehdus uusi ja sen jälkeen ei ole saatu millään antibiooteilla pois, syytä ei tiedetä kaikki mahdolliset tutkimukset on tehty ja mitään rakennevikaa tms. ei ole.. Ei pysy poissa edes niin että suoraan rajun kuurin jälkeen jatketaan estolääkkeillä, niin saadaan vain aikaan se että tulehdus on mutta ei pääse kasvamaan.. Kaikki karpalo ja puolukka mehut ja kapselit olen kokeillut ja runsaan juomisen ynnä muut... ei mitään apua.. että olkaa onnellisia jos olette saaneet jollain kuriin..

Vierailija
19/23 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vielä raskaana (rv 20+6) ja pahinta tässä on jatkuva pelko että tulehdus aikaansaa ennenaikaisen synnytyksen... itse tähän pelleilyyn jo jokseenkin tottunut mutta vauvan vointi huolettaa..ja ei ole kiva syödä vahvoja lääkkeitäkään jatkuvasti odotusaikana mutta muuta ei voi koska syömättä jättäminen olisi vielä vaarallisempaa.. t.15

Vierailija
20/23 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain avun poskionteloleikkaksenkin jälkeen jatkuneisiin poskiontelotulehduksiini suolavedestä.Paikkakunnalani missä asun ,oli lääkärinä noin 15 vuotta sitten virolainen tohtori.Hän kertoi maailman yksinkertaisimman ja halvimman ohjeen ,joka on pomminvarma apu.Laita n.1 teelusikallinen tav.ruokasuolaa vaikka juomalasiin,kaada kiehuvaa vettä lasi puolilleen anna suolan sulaa,täytä lasi kylmällä vedellä.Vesi pitää olla käden lämpöistä.Vedä liuosta sieraimiisi suu suljettuna,kuin "sisään hengityksessä"(ei satu yhtään,on kuin ilmaa hengittäisi).Niistä välillä nenä tyhjäksi.Toista tämä useita kertoja.Voit pyöritellä samalla päätäsi puolelta toiselle,että liuos menee kaikkiin sopukoihin.Tee tämä toimenpide ainakin kolme kertaa vrk:ssa.Et tarvitse mitään kannuja etkä muita vempaimia.Itse sain tästä avun ja tulehduskierre katkesi.Olen antanut saman ohjeen kymmenille tutuilleni,ja aina on kuulemma toiminut.Olen ikuisesti kiitollinen kyseiselle lääkärille,joka ohjeen antoi useiden tehottomien antibioottikuurien jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän