Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää istuvat farkut?

Vierailija
15.03.2009 |

Kertokaa mistä löytysi hyvin istuvat farkut kokoa 36? Aika monessa mallissa jää ristiselkään tyhjä pussi, vaikka housut ovat muuten istuvat. Onko muilla samaa ongelmaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

calvin kleinin farkkuja?

Vierailija
22/26 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullekaan istu yhdetkään 36-koon farkut. Eivätkä myöskään nuo Onlyt, H&M:n, ym. "halpis"-farkut. 36-koko on kapeudelta hyvä, mutta aivan liian lyhyet, siksi tarvitsen tuumakokoja, minulla on W 28" ja L 34".

Esim. JC:ssä on todella hyvä valikoima. Kyllä kukkaroa rasittaa, mutta on sen arvoista ja kestää hyvänä pidempään! Pepe jeansilla on hyviä farkkuja, samoin Lee:llä ja Freesoulilla. Ja monen mallisia, eivät ne kaikki ole sellaisia lantio-malleja.

Parhaat istuvuudeltaan minulla ovat Crockerin pillifarkkumallit ja Pepe jeansin 'Victorya'-malli. Kysykää myyjältä apua! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä myyjä aina auttaa ja kantaa erimallisia ja -kokoisia farkkuja kokeiltavaksi. Farkut lyhennetäänkin tarvittaessa odottaessa ilman eri veloitusta.

Tällä hetkellä mulla on käytössä JC:stä ostetut Leet ja Replayt, molemmat istuu sikahyvin (olen myös mallia kapea vyötärö ja leveä lantio, pyöreä peppu ja paksuhkot reidet).

Vierailija
24/26 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

calvin kleinin farkkuja?

netistä, Helsingin Herttoniemenrannan merkkivaatteden outletistä ja Tallinnan Kaubamajasta.

Vierailija
25/26 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen malli..onko perus farkut 5-taskumalli...

Vierailija
26/26 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikkavyötäröinen mutta lanteikas, klassinen päärynä siis. very Nicella oli monta hyvää mallia. Myös mac-merkkiset farkut istuivat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan