Mistä löytää istuvat farkut?
Kertokaa mistä löytysi hyvin istuvat farkut kokoa 36? Aika monessa mallissa jää ristiselkään tyhjä pussi, vaikka housut ovat muuten istuvat. Onko muilla samaa ongelmaa?
Kommentit (26)
Ei minullekaan istu yhdetkään 36-koon farkut. Eivätkä myöskään nuo Onlyt, H&M:n, ym. "halpis"-farkut. 36-koko on kapeudelta hyvä, mutta aivan liian lyhyet, siksi tarvitsen tuumakokoja, minulla on W 28" ja L 34".
Esim. JC:ssä on todella hyvä valikoima. Kyllä kukkaroa rasittaa, mutta on sen arvoista ja kestää hyvänä pidempään! Pepe jeansilla on hyviä farkkuja, samoin Lee:llä ja Freesoulilla. Ja monen mallisia, eivät ne kaikki ole sellaisia lantio-malleja.
Parhaat istuvuudeltaan minulla ovat Crockerin pillifarkkumallit ja Pepe jeansin 'Victorya'-malli. Kysykää myyjältä apua! :)
Siellä myyjä aina auttaa ja kantaa erimallisia ja -kokoisia farkkuja kokeiltavaksi. Farkut lyhennetäänkin tarvittaessa odottaessa ilman eri veloitusta.
Tällä hetkellä mulla on käytössä JC:stä ostetut Leet ja Replayt, molemmat istuu sikahyvin (olen myös mallia kapea vyötärö ja leveä lantio, pyöreä peppu ja paksuhkot reidet).
calvin kleinin farkkuja?
netistä, Helsingin Herttoniemenrannan merkkivaatteden outletistä ja Tallinnan Kaubamajasta.
millainen malli..onko perus farkut 5-taskumalli...
Olen hoikkavyötäröinen mutta lanteikas, klassinen päärynä siis. very Nicella oli monta hyvää mallia. Myös mac-merkkiset farkut istuivat
calvin kleinin farkkuja?