Mitä täällä "SAA" kysyä?
Tuli mieleen, kun luin toista ketjua, jossa jotkut puhuu siitä onko lapsellista kysyä lapsilukumäärästä täällä.
Onko sitten? Vai saako mihin vaan liittyviä kokemuksia kysyä? Onko lapsellista kysellä toisilta miten niillä on mennyt, siis koskien isoja asioita?
Kommentit (5)
mutta eipä se liene niin, ainakaan joidenkin mielestä.
Minä siis kiistelin tuossa toisessa ketjussa, koska oon niin monta kertaa lukenut jonkun tuomitsevan toisen kysymyksen. Kerrankin tahtoisin tietää miksi niin on, miksi on väärin kysyä jotain mutta oikein kysyä toista.
Mutta eipä tullut perusteluja.
eikä näköjään lapsilukumäärästä, jos itse on tyytyväinen yhteen lapseen..
vauvan leluista ei voi kysyä, kun olet heti yksinkertainen äiti, joka ei osaa hoitaa lastaan.
mutta muuten aihe vapaa.
Eläkä herran tähden mene kysymään olisko mukavaa saada vaikka tyttö tai poika, sitten oot niin lapsellinen ja höhlä että! Tai kysymään että oliskohan kivaa, jos tekis kolmannen, mites teillä? Sitten oot hullu, joka ei ymmärrä ettei lapsia tehdä!
Joo, on tää vapaa, mutta rajoituksilla. Mitäköhän tapahtuisi, jos täällä avoimesti juttelisi lesboäiti, saisi varmaan selkäänsä kunnolla.
Mutta mua ärsyttää noi "monelta lähtee juna Tampereelle"-tyyliset kysymykset, joihin saa selkeän vastauksen kahdessa sekunnissa ihan googlettamalla. Kuinka tyhmiä ihmisiä voikaan olla...
Tosin, en kyllä jaksa ymmärtää, miksi jonkun anonyymin keskustelupalstan mielipide voisi helpottaa ratkaisemaan montako lasta olisi hyvä tai onko jessica kiva nimi pojalle. Eiköhän noi oo aika subjektiivisia juttuja.
AIHE VAPAA.