onko Venni sinun korvaasi tytön vai pojan nimi?
Kommentit (35)
Vaikka totta on, että Venny kai kuitenkin ruotsiksi lausutaan "venni".
En osaa perustella miksi.. Mutta jos annat Venni tytölle, niin todennäköisesti tytön lähipiiri pitää ainakin siitä lähtien nimeä tytön nimenä, koska on tottunut nimeen niin.
Johtuu varmaan siitä, että tiedän tämän nimisen miehen.
Samoin miellän kyllä sen Vennynkin enemmän pojan nimeksi.
tiedän yhden venni -nimisen pojan. sitä ennen tiesin vain tomi traktorista venni -hevosen. tuli aina vaan tuo hevonen pojan nimestä mieleen..
joten ei tulis mieleenikään sitä tytölle antaa. on toki yksi niistä nimistä jotka on annettu kummallekin. silti naiselle sopii se Venny ennemmin.
Onko Venni nimipäiväkalneterissa?
Samoin Enni on naisen nimi, Fanni ja Fanny kumpikin naisen nimia, Jenni ja Jenny myös.
MIellän sen samaan ryhmään Jennin ja Fannin kanssa. Mitäs niitä on poikien nimiä joissa -nni-loppu? Ei tule nyt yhtään mieleen...
Kaverin sukulaistyttökin on Venni. nätti nimi :) En oikein itse osaa kuvitella pojalla tätä nimeä. Mutta makuja on monenlaisia :)
Venny taas selvästi tyttö. Mutta onhan muitakin nimiä annettu molemmille ja Venniä aika paljon tytöillekin.
Mitäs niitä on poikien nimiä joissa -nni-loppu? Ei tule nyt yhtään mieleen...
Onni, Jonni ja Lenni.
poikaa mäkin ajattelin. Ja siitä Hesarin Vennistäkin mä ajattelin ensin, että poika, koska vienokin voi olla miehen nimi. Vadelmaa kai on miellettävä tytön nimeksi.
toisaalta Venni Soldan oli nainen.
On samanlainen nimi kuin Rauni, käy molemmille.
Sen sijaan tänään Hesarissa oli tyttö jolla toisena nimenä Ariel, minulle se on aina ollut pojan nimi (ennen Ariel-merenneitoa), Ariela sen tyttöversio,
mutta pojan nimihän se kai kuitenkin on. Harmi, koska olisin voinut joskus antaa tytölleni sen nimeksi :(
Aivan liian naisellisen kuuloinen nimi pojalle!
toisaalta Venni Soldan oli nainen.
,
olisi ikinä tulut mieleenkään ettö venni olisi tyttö. ihan selvästi pojan nimi mun mielestä
Nimipalvelun mukaan "Venni" on 323 miehen ja vain 73 naisen nimi. "Venny" yyllä taas on vain kahden miehen, mutta 231 naisen nimenä.
Olin ajatellut Venniä tytölle nimeksi, ja tänä aamuna Hesarissakin oli kastetuissa Venni -tyttö. Mutta kuulostaako Venni sitten pojen nimeltä liikaa?