Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on tasan kuukausi aikaa hankkia jostain n. pari tonnia rahaa

Vierailija
14.03.2009 |

Jotta saadaan huushollin laskut maksettua ja pysytään hengissä. Itse olen opiskelija ja mies irtisanottiin koeajalla. Olen hakenut töitä mutta ei ole tärpännyt ja sama koskee miestä. Oisko ehdotuksia? Y-tunnus löytyy, joten kaikenlainen laskutettava juttu onnistuisi. Itse olen pohjakoulutukselta tradenomi ja mies taas on merkonomi. Hän on fyysisesti kovakuntoinen, ahkera ja osaa mm. tietotekniset asiat erinomaisesti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi olla ihan hyvä alku, aurinko paistaa ja ihmisille tulee mieleen. Nyt vaan naapurustoon lappuja, niin eiköhän siitä tärppää.

Vierailija
2/7 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

PK-seudulla siivoushommia vielä löytyy, kunhan ei nipota turhasta eikä kitise, vaikka mies-työnjohtaja haluaa takaapäin kerran viikossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ikkunoiden pesu vois olla hyvä idea. Kenties myös talvirenkaiden vaihto? Entä miten onnistuisi mattojen tamppaaminen?

Sit kaiken rahan kerääminen kuukaudessa voi olla yhdellä tapaa vaikea pala, mut olisiko teillä mahdollisuus pistää huutikseen tms. myyntiin tavaraa? Itse myytiin hoitovapaan aikana noin 200 eurolla per kuu ja kummasti se pelasti taloutta, kun toisen tulot oli 500-verot.

Vierailija
4/7 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ollaan kaikesta selvitty vaikka on paljon satanut lunta tupaan. Ollaan ihan fiksuja ja osaavia molemmat ja ne siivoushommatkin on ihan tuttuja. Sitä vaan ihmettelen, että miksi nämä meidän katastrofit ovat aina taloudellisia. Koskaan ei esimerkiksi perheonnessa ole säröjä. Ja rahamurheet ovat sitten tietysti niitä joita siedän kaikkein heikoimmin.

ap

Vierailija
5/7 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti asianne järjestyvät.

Vierailija
6/7 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/7 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli vielä ehdottaa vaikkapa sellaista kotiapupalvelua. Se voisi ikkunanpesun lisäksi sisältää kaikenlaista muutakin (toisten) kotona tehtävää työtä, esim. muuttoapua, tietotekniikkajuttuja, pieniä korjaustöitä yms. Osaisitko itse vaikka ommella?

Ja tuo huutis... Kannattaa tosiaan katsoa, olisiko kotona jotain rahanarvoista, josta voisitte luopua. Itse tienasin sen avulla kotiäitinä ollessani useita satasia myymällä itselleni ihan turhaa tavaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi