mies hakkaa
mitä teen mieheni hakkaa minua poikani nähden. ei poikaa. poika on sille kaikki
kaikessa.
itse olen kai joku surkee kotiäiti, jolla ei ole tuloja. olen kotona pojan kanssa.
rahaa en sa kuin lapsesta tuet.
eilenkin sai mustelmia joka paikkaan. mies osaa hakata niin ettei se näy.'
itselläni ei ole koulutust kuin peruskoulu. siivoushommeleita olen tehnyt joskus.
taidan olla tyhmä.
Kommentit (5)
Jos ei ole, niin lähde poikasi kanssa menemään. Nyt. Ja lopeta itsesi haukkuminen, olet tärkeä ja arvokas ihminen.
ja sitä paitsi se, että lapsi näkee isän hakkaavan äitiä on ihan yhtä haitallista kuin se, että hakkaisi lasta.
Musta se on huono juttu...Etkö voisi mennä johonkin esim. sukulaisiin tai ystävien luo vähäksi aikaa? Tai turvakotiin?? Ootko miettiny eroa??Ehkä se olis parasta, poika saa muuten huonon mallin
Lyömiselle ei koskaan ole mitään oikeutta! Johan me se opetetaan lapsillekin.
Se, ettei sulla ole pankkitili pullollaan euroja, ei tee sinusta sen huonompaa ihmistä kuin muistakaan. Koulua voi käydä koko elämänsä, jos haluaa, se ei ole este.
Nyt otat elämäsi ohjat omiin käsiisi ja lopetat elämisen väkivaltaisessa suhteessa. Se ei ole helppoa, saa itkeä, saa olla heikko, saa pelätä tulevaa, mutta muuta tietä ei ole.
Hae apua! Itsesi ja lapsesi takia!
Tässä vaikka yksi taho, josta voit aloittaa:
ESPOON TURVAKOTI
09-591 51 30 (24 h)
Tukea perheväkivallan kohteeksi tai sen
uhkaamaksi joutuneille
Ihan turha jäädä kenenkään hakattavaksi. Mun ex läpsi minua aikansa ja luulin aina ettei se mitään vakavaa oikeasti tee. Heräsin siitä houreesta siinä vaiheessa kun huomasin, että tyyppi oli viiltänyt leipäveitsellä kaikki mun vaatteet riekaleiksi. Lainasin naapurilta vaatteet ja häivyin.