Yökyöpelipino: miksi ylhäällä ja miksi av:lla.
Mitä muuten kuuluu?
Mulla mies työmatkalla enkä saa mentyä sänkyyn, kun nukuin aamullakin pitkään. Huomenna on yhden luottamustoimen pikkujoulut ja asua olen vähän pähkäillyt, nyt alkaa olla valmista. Mies tulee sopivasti illalla ja lupasi hakea mut kekkereistä kotiin, jos soitan.
Kommentit (7)
Opsikeletko kahdessa oppilaitoksessa samaan aikaan?
keskustelun aiheet useemmin kun mitä noissa "kategoroiduissa" ,siksi minä täällä hengailen:P ei nukuta ei,mies jo unten mailla.itselläni huomenna vp(luojan kiitos). vauvaa kasvattelen masussani ja ajatukset pyörii tulevassa;) ei vaan nukuta:D mulla on tylsä viikonloppu,töitä töitä ja töitä,tosin pe poiketaan yhdellä keikalla mutta en taida jaksaa siellä kauan sistä,selkä kipeytyy:(
onpahan hetki omaa rauhaa ku muut nukkuu. mikäs sen parempaa ku selata av:ta. ;)
Nukuin vähän liikaa tänään, enkä saa nyt unta. Siemailen siideriä ja ainahan sitä pitää av tarkastaa:)
Käyn kohta tuohon sohvalle lueskelemaan, mies ja lapsi nukkuu niin leveästi tuolla meidän sängyssä, että en viitsi heitä mennä sinne häiritsemään.
Kärsin unihäiriöistä, joskus nukun kaksi tuntia, joskus neljätoista tuntia yössä/päivässä. Viimeisen kuukauden aikana olen yleensä valvonut aamukolmeen ja jopa aamukymmeneenkin saakka, ennen kuin saan unta. Ja tietenkin nukun sitten koko päivän, herään kolmen aikaan iltapäivällä. Joskus yritän sinnitellä ilman unta ja mennä nukkumaan seuraavana yönä yhden aikaan, mutta joko en saa unta ennen kuin aamulla tai sitten nukun silti iltapäivään saakka.
...eli mies ja poika nukkuu ja hetki omaa aikaa koneella ja AV:llä ;-)
samaan aikaan - ei hyvä juttu yleisestikään - mutta olen onnistunut saamaan rytmini aivan sekaisin kotona oleilemalla: nukun jonnekin yhteentoista, kirjoitan viisi tuntia, haen tenavan, leikin pari tuntia, sitten iltapuhteet ja kahdeksan jälkeen taas kirjoitustöihin... eilenkin "yöllä" valvoi johonkin viiteen, ennen kuin menin nukkumaan... huoh...av:lla nyt siksi, että tarviin välillä jotakin älyvapaata viihdettä XD, telkkuakaan kun ei ole.