Kerätään palstaärsytyslista:
Oma kokoelma:
- "Me ollaan ihan tavallinen KESKItuloinen perhe, tienataan nettona 10 000€/kk"
- " En voi käsittää kuinka kukaan antaa itsensä painaa yli 55kg, kyllä se on jokaisen velvollisuus huolehtia itsestään"
- " Ohjeessa lukee 2 rlk vehnäjauhoja, meneekö pilalle jos käytän hiivaleipäjauhoja?"
- " En minä mitään pelkää enkä halua keskustella asiasta; se on MINUN oikeuteni saada sektio, kukaan ei voi pakottaa alatiesynnytykseen. "
- " Mikään ei ole juntimpaa kuin xxxxxx - ja sitten jotain tosi tavallista- "
- " Tottakai sisustus pitää vaihtaa 5 vuoden välein ja keittiö täytyy rempata täydellisesti ainakin kerran 10 vuodessa, muutenhan siihen kyllästyy"
- " En jaksa mitään kirppareita ja UFF on huijausta, vien ylijäämä/ vanhat vaatteet mieluummin roskiin ( ettei vaan kukaan tee niillä enää voittoa)"
- "Terveydenhoito on syvältä, koulu on syvältä, kunnallishallinto on syvältä, poliitikot on syvältä mutta EN ikinä lähtisi ehdokkaaksi, se vasta tyhmää on. Enkä varmasti lähde itse hoitamaan mitään yhteisiä asioita, ei kuulu mulle."
Kommentit (24)
Siis sellaiset pikkutyttömäiset höpinät, jotka menevät jo lässytyksen puolelle. Väärien tietojen levittäminen ärsyttää, tyyliin: Äidin käyttämästä alkoholimäärästä vain pieni osa kulkeutuu sikiöön tai sikiö on täysin turvassa myrkyiltä ensimmäiset viikkonsa. Kestoärsytyksiä on tietyt sanat: Välikausi, ketä-sana väärässä paikassa jne. Mutta kaikessa ärsyttävyydessään tämä palsta on hyvin koukuttava.
Mua taas ärsyttää, kun kuvitellaan, että kaikki on samanlaisia kun ite. Tai jos eivät ole, niin niissä on jotain pahasti vialla.
Esim. jos ei osaa laittaa ruokaa ja kysyy, voiko hiivaleipäjauhoja käyttää vehnäjauhojen sijaan, niin eikö voisi vaan asiallisesti vastata kyllä tai ei tai jättää vastaamatta. (vinkkinä vaan ap:lle)
Tai seuraava: "Kaikki 70 kg painavat on läskejä", kun ei tajuta, että joku voi olla esim. 180 cm pitkä, vaikkei itse olisi.
Ärsyttää kyllä sekin, kun mitään ei saisi kritisoida ja mihinkään ei saisi vaatia muutosta, jos ei itse tee sitä muutosta. Mä en ihan oikeasti voi muuttaa jokaista epäkohtaa, jonka näen, mutta kyllä ne epäkohdat silti on ja pysyy ja niistä saa puhua.
Arvatkaa myös koulutuslinjani!"