Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auta mua kertomalla mielipiteesi! Onko rakkaus kadonnut, jos

Vierailija
13.03.2009 |

en tunne enää luontevaksi vastata samoin, kun mieheni sanoo rakastavansa minua? Hän sanoo usein, että rakastaa minua. Minä olen vain hiljaa, en saa sanaa suustani. Meillä on ollut laimea kausi pitkässä parisuhteessa. Uskon rakastavani häntä, mutta petänkö vain itseäni? Enkö rakastakaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en esim. tällä hetkellä rakasta miestäni, en ole varma tulenko oikein toimeenkaan mutta en ole ajatellut että se nyt niin vaarallista olisi. Mun kaverin hääkorttiin oli kirjoittu Rakastakaa tai ainakin sietäkää toisianne. Kortti oli pariskunnalta joka oli ollut 20v yhdessä. Silloin korttia kauhistelin, mutta nyt muistelen sitä usein hymyllä kun on huonoja kausia jotka voi kestää helposti vuodenkin. Mikään ei ole kuitenkaan erityisen huonosti enkä ole erityisen onneton ja mielestäni voi elää näinkin. Silloin pitää vaan suunnata ajatukset muualle eikä jäädä sitä rakkaudettomuutta pohtimaan.

Vierailija
2/10 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole koskaan rakastaut jos tuolta tuntuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina ole ruusuilla tanssimista. Joskus on vaan sitä tylsää arkea

Vierailija
4/10 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa miettinyt ja arvuutellut, onko se vaan sitä arkea, vai olenko todella lakannut rakastamasta miestäni. Ihan ihme juttu, ettei muka itse tiedä rakastaako. Luulisin että ei, koska kyllä rakkaus pitäisi voida tunnustaa arjessakin. Surullista.

Vierailija
5/10 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jokin asia vaivaa/jäänyt sanomatta/käsittelemättä? Siksi on vaikea sanoa takaisin rakastavansa. Kun sen saa itselleen selville, mikä se on joka vaivaa. On taas tilaa muille tunteille.

Tai ehkä se tunne -rakkaus- ei ole vaan nyt päällimmäisenä.. Ja mikään ei takaa, ettei se tunne taas tule takaisin. Tai jos et koe olevasi rakastunut tällä hetkellä, se tunne voi mitä todennäköisimmin syttyä uudellleen! Eihän se nyt ihan pahin tilanne ole elää "tasaisita" elämää jonkin aikaa.

Vierailija
6/10 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että asioita on käsittelemättä. Ei isoja, konkreettisia tekoja vaan henkisiä, parisuhdeasioita. Olen tuntenut, että minut ja tunteeni on välillä unohdettu. Mieheni on toiminut myös periaatteittemme vastaisesti, ja olen ollut vähän ymmälläni. Asioita ei ole saatu käsiteltyä, koska mieheni vakivastaus on, että ei hän ole halunnut loukata ja että hän rakastaa minua. Se ei riitä minulle. Silti mietin, miksi en vain unohda ja miksi rakkaus ei nouse pintaan niin kuin ennen. -ap

Vierailija
7/10 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka miehesi varmaan haluaisi kuulla sinun sanovan että rakastat häntä. Jos uskot rakastavasi, niin rakastat. Jos et juuri nyt saa sanottua, niin ole muuten rakastava ja hellä miehellesi. Rakastaa on verbi, eli tekemisestä on kyse, muustakin tekemisestä kuin sanomisesta.

Vierailija
8/10 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on asiat huonosti kun ei halua.

Vierailija
9/10 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty vastaamaan miehen rakastan sinua kommentteihin. En rakasta, ikävä kyllä. Tällä hetkellä olen todella ahdistunut parisuhteessa, jota en tarkemmin ajatellen pidä parisuhteena. Olen kylmä ja tunteeton, olen henkisesti kuollut!!!

Vierailija
10/10 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkäpä rakastat mutta et ole rakastunut, meitä sellaisia on paaaaaljon...