Miten te kotiäidit kestätte?
Olen ollut kolme päivää kotona hoitamassa kovassa kuumeessa olevaa koululaista ja olen itsekin ihan nuupahtanut. Potilaan hoivaamisen lisäksi päivät on menneet kokatessa, pyykätessä ja siivotessa. Tahtoo töihin lepäämään!
Kommentit (7)
en tällä hetkellä kestäkään kovin hyvin. Olen työtön ja on ikävää olla rahaton ja silti tehdä kovasti työtä. Ei kotona voi laiskotella jos koko päivän siellä on leikki-ikäinen lapsi. TAi voi, mutta siinä tapauksessa saa kärsiä koko ajan huonosta omastatunnosta kun lapsi katsoo liikaa televisiota.
Olen aivan nupahtanut kuten minun huonekasvini ennen (nyt ne on kuolleet)
Jopa nautin tästä "kiireettömästä" kotona olemisesta!:) Meilläkin on nyt sairasteltu joulukuusta asti, mutta vielä ei ole kertaakaan käynyt edes mielessä ajatus, että voi kunpa pääsisin töihin!
t. 12 lapsen kotiäiti...jolla oli esim joulukuussa "vain" 9 lasta yhtä aikaa mahataudissa;)
Asenne ratkaisee, AINA!:)
Meidän kotihoidetut lapset sairastavat n. kerran vuodessa flunssan eikä oksutaudeista ole ollut tietoakaan.
Tosin meidän muksu ei hirveästi ole sairastellut. Toivottavasti ei sairastele jatkossakaan. Jos muksu kipeenä niin kotihommat jää kyllä vähemmälle.
eikä se edes niin paha ole jos lapset on kipeinä. kerran olen joutunut hoivaamaan kahta vatsatautista lasta kun olin myös itse vatsataudissa. silloin ihmettelin että mitä tästäkin oikein tulee...
Olen ollut 9v kotona, lapsia on 5. Kokkausta, siivousta, pyykkäystä, sitähän se. Paljon en tarvitse, että olen tyytyväinen. Kahvikupillinen ystävän seurassa ja uusi paita itselle, luksusta ;)
Oikeastaan olisi varmaan isompi rumba kolmen lapsen hoitoonviemisessä ja kaikessa työressissä!