Viime yönä supisteli tosi kivuliaasti. Rv30
Luoja että ne supistukset teki kipeää. Tulivat tosi epäsäännöllisesti. Välillä oli 3min väliä ja välillä tunti. Pikkuhiljaa laantuivat ja loppuivat kokonaan kuudenaikaa aamulla.
Enteileekö tämä nyt sitten ennenaikaista synnytystä vai voiko raskaus mennä loppuunasti silti, vaikka jo nyt oli noin kipeitä?
Joo tyhmiä varmaankin kyselen ja kyllä ensimmäinen raskaus on kyseessä:)
Kommentit (3)
Onnea raskaudesta :)
Kyllä sun kannattaa soittaa aitiyspolille, jotta saat varmistuksen. Neuvovat kyllä puhelimessa pitääkö sun nyt levätä tai käydä tarkistuttamassa.. turhia puheluita ei ole, näin mulle neuvolassa sanottiin. Siis ole nyt mielummin liian varovainen.
Mulla oli muutamia kipeitä supistuksia tuossa vaiheessa, mutta ei noin säännöllisiä kuin sinulla. Mutta eikö se niin mene, että ei tarvitse olla huolissaan, jos supistukset eivät voimistu vaan laantuvat.
Myös koko mahan alaueella, mutta kivuliaammin juuri noissa paikoissa. Ja koko maha tietysti ihan kivikova. Oli kyllä aika jännän tuntuisia, vaikka naamanilmeestäni olisi voinut päätellä aivan muuta:D
Kivuttomia supistuksia mullakin on ollut jo pidempään aikaa, ja tulevat juuri rasituksesta ja levolla lähtevät pois. Mutta nyt heräsin tähän kipuun, enkä ensin edes tajunnut että se oli supistus. Kipu oli tullut uneeni niin, että unessä näin ja tunsin kun kaaduin mahalleni ja alkoi sattumaan. Sitten heräsin ja hetken oikeasti luulin että olin varmaan pudonnut sängystä, kunnes palasin tähän maailmaan ja tajusin että sehän oli supistus:D
Hetken oli sellainen olo että ne voimistuisivat, mutta kyllä ne alkoivat siitä pikkuhiljaa laantumaan. Mies oli ihan hermona. Oli jo melkein pihalla starttaamassa autoa:)
Nyt olen ottanut koko aamupäivän ihan levon kannalta. Makaan vaan ja olen netissä.
ap
itselläni nyt rv 29 ja on jo n.3viikon ajan supistellut kivuttomasti,mutta lähes aina rasituksessa,siis jopa rauhallisesti kävellessä! mietin että koskahan nämä juuri muuttuvat kipeiksi..millaista kipua se on,osaatko kuvailla:)? itselläni ei kokemusta mutta minusta tuo kuulostaa siltä että voisi olla mahdollista että vauva ei vatsassa viihdy ihan sinne 40 viikolle asti!