Kivoja vinkkejä kuinka kertoa miehelle raskaudesta!
Mietin jotain ilmapallolähetystä töihin, mutta en löytänyt mistään mitään. Kukkalähetys olisi kai aika naisellinen, varsinkin kun mies on ihan perusduunari ja miesvaltaisella työpaikalla. Kivoja vinkkejä otetaan vastaan!
Kommentit (21)
Ilmapallolahetys tyopaikalle..., ja sitten jos tulee keskenmeno, niin mites se sitten kerrotaan koko tyopaikalle... puhkotuilla ilmapalloillako? Ottakaa nyt jarki kateen...
Minä laitoiniehelle pitkän tekstarin aamulla jonka aloitin: tilauksenne on vastaanotettu. Lähetyksen arvioitu saapumisaika on xx.xx.xxxx. Välissä jotain jota en muista ja lopuksi lähetystä koskevissa kysymyksissä pyydämme kääntymään lähimmän neuvolan puoleen....
Ensin mies oli että mitä v...., mitään en ole tilannut ;-) Mutta toi neuvola selvensi sitten asiaa....
Tuli ABC-huoltamon veskistä ja mieheni odotti autossa.
Tökkäsin hälle tikun käteen ja asia selvisi : )
kuvittelin kertovani jollain jännällä tavalla, sit kun vihdoin sen plussatestin olin tehny niin en todellakaan edes muistanu ruveta siinä hässäkässä mitään kikkakolmosia kehittämään, olin niin sekaisin. Kun mies tuli kotiin, sanoin vaan että olis asiaa ja sit paukautin että mä oon raskaana. Munkaan mielestä ei ole hyvä idea ilmoittaa töihin, kyllä jokainen varmaan haluaisi olla vaimon kanssa sillon kun uutisen kuulee...
Ja voihan se olla joku sininen kukka ja pienessä kortissa tekstiksi Onnea tulevalle isälle!
Itte tehtaassa töissä niin osaan arvata että ihmiset sielä piristyy (muutkin kuin isä).
Ja tartteeko sitä keskenmenoa varoa niin kamalasti ettei sitä voi muille kertoa?
Luultavasti miesten keskuudessa asiaa ei jäädä edes niin paljoa päivittelemään kuin mitä naiselle jos menee kesken.
Itte oon tehnyt miehen kanssa testin yhdessä, tehnyt yksin ja kertonut että positiivinen oli ja kerran on leivoskahvit odottanu kun tuli töistä.
Neljättä toivotaan ja ajattelin keksiä jotain värikästä, vaikka odottaa töistä sängyssä ja kirjottaa suklaalla masuun onnea iskä * 4!
Yllätyksenä vois olla vaikka joku hömppä valmisviesti? Semmonen kuvallinen?
Tai kirjotat lapun miehelle lompakkoon jonka näkee esim. kaupassa, ruokalassa?
Tai jos harrastaa jotain niin siihen yhdistät? Siis vaikka reenikassiin vaikka pehmonalle tms ja kaulaan viesti.
Älä kuuntele näitä tiukkiksia: saa yhen lapsen ja testataan yhdessä. Mitä sitten?
Minusta yllättäminenkin on hauska asia!
Osta iskä muki! Ja leivo miehen herkkuruokaa.
ja tökkää se testi sinne pulloon. Sitten voit istua viereen ja nauttia hetkestä kun ukkos tukehtuu olueensa.
yritetään ja ajattelin ostaa kortin ja kirjoittaa siihen tekstin vauvalta masusta, sitten kun olen positiivisen testin tehnyt :D
jossa oli mm. nähdään xx.xx (eli laskettu aika).
Lentokoneen perään viesti ja pyydät lentämään työpaikan ohi?
olen jättänyt pullon jääkaappiin, jossa on roikkunut kaulasta jotain vauvan tuloon liittyvää tai tekstiä ym. Hyvin on ottanut asian.
Hyi saatana mitä siirappia. Ettekö osaa puhua normaalisti?
Niinpä.. kauhee numero.
mä menin vaa testi kädessä näyttää miehelle.. ja mies oli onnessaan :)
elämässä sais olla siirappia edes tällaisissa erikoistapauksissa??
niin ettei tuleva äiti olisi paikalla. Pitäisihän asiaa saada varmistella, ihmetellä ja ihastella. Ja vielä mieluiten luultavasti ilman työkavereiden seuraa.
Haluaisin siis varmaankin, että kun tulen kotiin, vaimo hyppäisi syliin ja kertoisi asian heti ihan tavallisin suomalaisin sanoin.
Olen kyllä nainen, että saattaa mennä metsäänkin...
mutta älkää tehkö kuin minä :D Soitin aivan onnessani hänelle ja tokaisin että mitäs isille kuuluu xD Enpä arvannut että on traktorilla liikenteessä ja oli kuulemma oja kutsunut kun oli mennyt niin hämilleen :) Onneksi ei mitenkään käynyt!
"Oma koti kullan kallis T: vauva"
Kerran (eka kerralla) tehtiin testi yhdessä, joten siinä se sitten paljastui molemmille yhtä aikaa...
Kahdesti (kolmas ja neljäs odotus) sitten olen vaan jättänyt testin vessaan näkyville ja sanonut, että käys katsomassa aika mielenkiintoista juttua veskissä. Toisella kertaa hän tosin jo tästä arvasi ja tuli heti pussailemaan! En vissiin pystynyt pitämään pokkaa enää riittävän hyvin...
Mun mies oli kyllä paikalla kun katsoin testin tuloksen, ei tarvinut sanoa mitään kun oli siinä vieressä katsomassa. Mulla ei ois kyllä tullu mieleenkään tehdä testiä ilman miestä... Oonkohan vähän tollo...