Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähän vinkkejä makeanhimon hallitsemiseen! Tässä mun keino:

Vierailija
25.03.2009 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun terveysherkkuni taas on jäiset herneet.

Vierailija
2/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeanhimo lähtee,kun syö täysipainoista ruokaa tasaisin väliajoin.

Paino sanalla täysipainoista. Olen kokeillut tätä niin monta kertaa, että totta se on. Tarpeeksi hedelmiä ja vihanneksia ja makeanhimolle voi sanoa hyvästit. Ehkä makeanhimon tarkoitus on saada ihminen syömään makeaa kuten marjoja ja hedelmiä, joista saa vitamiineja ja kivennäisaineita. Tai luolamies sai. Nykyihmisen makeasta saa vaan lähinnä kamalan olon ja läskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tekee mieli makeaa, vaikka karkkia, niin juon vettä ja pesen hampaat, niin ei tee mieli laittaa enään makeaa suuhun.

Vierailija
4/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie makeanhimon. T. Entinen sokerihiiri

Vierailija
5/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön jäisiä vadelmia. Tai jäisiä viinirypäleitä.

Vierailija
6/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sokerittomat pienet pyöreät pehmeät pastillit pikkuruisissa rasioissa, makuina on ainakin salmiakki ja greippi. Ihanan makuisia ja sen verran sitkeitä että kestävät kauan. Mä olen aivan mahdoton herkkusuu ja nyt olen laihduttanut 11kg puolessa vuodessa ja kohta olen tavoitteessani. Noita on oltava aina taskussa paria makua ja menee ehkä puoli rasiaa päivässä:) vklopuksi olen ostanut kevyintä vaniljajädeä kaupasta, ei niin hyvää että polttelis siellä pakkasessa mutta vie makeannälän.

Vierailija
7/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sokerittomat pienet pyöreät pehmeät pastillit pikkuruisissa rasioissa, makuina on ainakin salmiakki ja greippi. Ihanan makuisia ja sen verran sitkeitä että kestävät kauan. Mä olen aivan mahdoton herkkusuu ja nyt olen laihduttanut 11kg puolessa vuodessa ja kohta olen tavoitteessani. Noita on oltava aina taskussa paria makua ja menee ehkä puoli rasiaa päivässä:) vklopuksi olen ostanut kevyintä vaniljajädeä kaupasta, ei niin hyvää että polttelis siellä pakkasessa mutta vie makeannälän.

Vierailija
8/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
10/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten purkkaa. Toi kanssa hyvä kun pesee hampaat ajoissa illalla, niin ei tarvitse enää iltapalaa syödä.

Vierailija
11/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön pahimpaan suklaantuskaan pätkiksen (100kcal). Helpottaa heti ja ei tarvi juosta ostamassa kaupasta suklaalevyjä:)

Olen laihduttanut 14kg 4kk aikana ja melkein joka päivä syönyt pätkiksen tms pienen suklaapatukan.