Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te joilla km vk.11-12, oletteko saaneet nähdä vauvan

Vierailija
13.03.2009 |

tai viedä kotiin mukananne?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patologin epikriisissä luki, että saatu saaliiksi kudoskappale, joka sopii sikiöksi. Sikiö poistettiin siis kaavinnalla, koska ei itse tullut pois. Ultrassa huomattiin kuolleeksi.

Vierailija
2/9 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 3 km takana, kaikki olleet rv 11-13 ja koskaan en ole sellaista kuullutkaan et joku olisi alkion itse nähnyt sairaalassa. Eri asia jos kotona menee kesken ja sattuu silloin näkemään. Kotiin alkota ei saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä limaklöntistä ole ihailtavaksi.

Vierailija
4/9 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takana km rv 14 ja toki sain nähdä vauvan. Ja se oli kyllä paljon muutakin kuin limaklöntti, hyvänen aika. Noista viikoista mistä ap kysyy en kyllä osaa sanoa.

Vierailija
5/9 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin ultrasta jossa näkyi ihan oikea vauva, kokoakin n. 7-8cm, niin miten se voi olla limaklöntti jonkun mielestä? no ite aijjon vaatia että saan nähdä vauvan. sairasta kun on noin kylmää touhua äideilläkin että se limaklöntti muka syntyy vaikka kyseessa on pieni ihminen. Mulle ainakin yksi oikea lapsi.

Vierailija
6/9 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alkiokaan vauva ei enää ole, vaan se vaihe on jo ohitettu.

Vierailija
7/9 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla viikoilla alkio on juuri ja juuri muuttunut sikiöksi. Jos joku haluaa viedä sellaisen hajoavan kudosmöykyn kotiin haisemaan niin ihan vapaasti, mutta sairastahan se on.

Vierailija
8/9 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla viikoilla alkio on juuri ja juuri muuttunut sikiöksi. Jos joku haluaa viedä sellaisen hajoavan kudosmöykyn kotiin haisemaan niin ihan vapaasti, mutta sairastahan se on.

...ja voin kertoa sikiöä katsottuani että hän oli paljon enemmän kuin kudosmöykky vaikka ymmärrän toki että niin monet haluavat ajatella. Hänellä oli kädet ja jalat varpaineen ja sormineen, myös kynsien paikat jo näkyivät. Hyvin ohuen ihon läpi kuulsivat kylkiluut. Kasvoista näkyivät mm. korvien alut. Sikiö oli pieni (ruumiinavausraportin mukaan vain 10g ja pääperämitta 6,8cm) mutta jo aika lailla muodoiltaan valmis lapsi. Hänellä tosiaan oli raajat valmiit siinä kuin vanhemmallakin sikiöllä, hänellä oli täydellisesti muodostunut pää, keskivartalo, jostain syystä eniten on melkein noiden kylkiluiden lisäksi jäänyt mieleen kyljelleen asetetun pikkuiseni selkä-/takapuoli-/säärilinja. Niin täydellinen miniatyyrikokoinen lapsenalku. Ei tosiaan kudosmöykky.

Lapsi muuten siunattiin sairaalassa ja hautasimme hänet sukuhautaamme. Miksi siis ei saisi keskenmenon kokenuttakaan sikiötä haudata? Varmasti saa.

Vierailija
9/9 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä olisi halunnut. eipä sitä muuta nähnytkään ku pönttö täynnä verta, ei olis tullut mieleenkään mennä kaivelemaan pönttöä.

ja minäkin sanoisin vielä alkio en vauva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä