Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikien äidit! Miten jaksatte sitä jatkuvaa kusen lemua vessassanne?

Vierailija
10.12.2008 |

Mua sitten inhottaa..Miehen pojan jälkiltä koko pöntönympärys aina täynnä pieniä kusipiskoja ja haju sen mukainen. Kokoajan saisi olla siivoamassa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei takuulla sotke yhtään.

Vierailija
2/49 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 2, joka opettaa omatoimiset lapset, hetken sotkuista huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pullollaan piti kirjoittamani:)

Vierailija
4/49 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sotke, mutta esikoistyttö istuu aina niin reunalla, että sotkee renkaan ja lattiankin joskus.

Vierailija
5/49 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"rätit", joita on vessat pulloon tyttojen/naisten jäljiltä? Pojilta ei koskaan tule moista jätettä!:)

Vierailija
6/49 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pientä ikätasoista tai yleistä keneenkään kohdistumatonta keskustelua aiheesta. vessa haisee.

Vierailija
7/49 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tyhjäävät potan itse pönttöön. Kiva, jälkikin on sen näköistä, kun asialla alle parivuotiaat.

Vierailija
8/49 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin sikisi, että istualtaa pissaaminen on paljon terveellisempää ja säästää eturauhasvaivoilta myöhemmin ja toiseksi sit on se hajuongelma...

Vierailija
9/49 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 7-vuotias poika, eikä meillä ole mitään kusen lemua vessassa. Mies pissii istualtaa kotona, poika seisaalteen ja minä ja tyttäremme ihan perinteisesti istualtamme :)

Ei meille kusi haise vessassa.

Ootko varma että teidän pönttö ei vuoda?

Vierailija
10/49 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian raju tehtävä etenkin äitipuolen pakottamana. Sen sijaan mun pitäis kyllä laittaa mieheni siivoamaan vessa useammin. Sen tehtävähän se oikeastaan olisikin kuurata lapsensa jäljet, eikä mun.

Ap

Vierailija
11/49 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pesenkin vessat päivittäin

Vierailija
12/49 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hygienisempää.

Jännä juttu, kuinka moni aikuinen mies suorastaan "riemastuu" kuullessaan, että poikalapsi pissaa istualtaan. Miesten kuulemma KUULUU pissata seisoaltaan. Noh, kasvattakoon he lapsensa noin vanhanaikaisesti, omille haluamme opettaa, ettei miehisyys ole pissaustavasta kiinni. Hohhoijaa...

Vierailija
13/49 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian raju tehtävä etenkin äitipuolen pakottamana. Sen sijaan mun pitäis kyllä laittaa mieheni siivoamaan vessa useammin. Sen tehtävähän se oikeastaan olisikin kuurata lapsensa jäljet, eikä mun.

Ap

Vierailija
14/49 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän vessa ainakaan haise, vaikka en sitä edes niin ahkerasti siivoa.

Vierailija
15/49 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kuusivuotiaan tähtäys ei vielä ihan kohdallaan joka kerta, seisaaltaan kun haluaa asiansa toimittaa, mutta sellaisia näppäriä siivousliinoja on olemassa, joilla mamma sitten tarvittaessa reunat ja lattia pyyhkäisee. Hajusta ei tietoakaan.

Vierailija
16/49 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä sitten haise.

Meidän ekaluokkalaisella sattuu välillä vielä vahinkoja virtsatessaan seisten, jos ei huomaa että pippeli on vähän "vallaton" ja tarvitsee extra ohjailua...;)

Vierailija
17/49 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en jaksa siivota tarpeeksi useasti. En kuitenkaan haluaisi, että poikamme pissaisi istuallaan -> tekisi sitä sitten varmaan julkisissakin vessoissa, mikä yököttää mua pientä hajuhaittaa enemmän - tarpeeksi monta yleistä miesten vessaa on tullut nähtyä.

Vierailija
18/49 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jälkeen on tähtäys ollut kohdallaan ja usein on alkanut omasta aloitteestaan pissata istualtaan, ettei vaan joudu siivoushommiin.

Vierailija
19/49 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haise vessassa.

Ollaan vaan opetettu itsemme siisteiksi.

Opetelkaa tekin, ellette sitten pidä tuosta siivoamisesta.

Ihan semmonen valintakysymys, sanoisin.

Vierailija
20/49 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun käyn vessassa suihkautan sillä ja pyyhkäisen vessapaperilla kuivaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi