Poikien äidit! Miten jaksatte sitä jatkuvaa kusen lemua vessassanne?
Mua sitten inhottaa..Miehen pojan jälkiltä koko pöntönympärys aina täynnä pieniä kusipiskoja ja haju sen mukainen. Kokoajan saisi olla siivoamassa.
Kommentit (49)
t: 2, joka opettaa omatoimiset lapset, hetken sotkuista huolimatta.
siis pullollaan piti kirjoittamani:)
Eivät sotke, mutta esikoistyttö istuu aina niin reunalla, että sotkee renkaan ja lattiankin joskus.
"rätit", joita on vessat pulloon tyttojen/naisten jäljiltä? Pojilta ei koskaan tule moista jätettä!:)
ja pientä ikätasoista tai yleistä keneenkään kohdistumatonta keskustelua aiheesta. vessa haisee.
että tyhjäävät potan itse pönttöön. Kiva, jälkikin on sen näköistä, kun asialla alle parivuotiaat.
ensinnäkin sikisi, että istualtaa pissaaminen on paljon terveellisempää ja säästää eturauhasvaivoilta myöhemmin ja toiseksi sit on se hajuongelma...
Mulla on 7-vuotias poika, eikä meillä ole mitään kusen lemua vessassa. Mies pissii istualtaa kotona, poika seisaalteen ja minä ja tyttäremme ihan perinteisesti istualtamme :)
Ei meille kusi haise vessassa.
Ootko varma että teidän pönttö ei vuoda?
liian raju tehtävä etenkin äitipuolen pakottamana. Sen sijaan mun pitäis kyllä laittaa mieheni siivoamaan vessa useammin. Sen tehtävähän se oikeastaan olisikin kuurata lapsensa jäljet, eikä mun.
Ap
Se on hygienisempää.
Jännä juttu, kuinka moni aikuinen mies suorastaan "riemastuu" kuullessaan, että poikalapsi pissaa istualtaan. Miesten kuulemma KUULUU pissata seisoaltaan. Noh, kasvattakoon he lapsensa noin vanhanaikaisesti, omille haluamme opettaa, ettei miehisyys ole pissaustavasta kiinni. Hohhoijaa...
liian raju tehtävä etenkin äitipuolen pakottamana. Sen sijaan mun pitäis kyllä laittaa mieheni siivoamaan vessa useammin. Sen tehtävähän se oikeastaan olisikin kuurata lapsensa jäljet, eikä mun.
Ap
Ei meidän vessa ainakaan haise, vaikka en sitä edes niin ahkerasti siivoa.
Ok, kuusivuotiaan tähtäys ei vielä ihan kohdallaan joka kerta, seisaaltaan kun haluaa asiansa toimittaa, mutta sellaisia näppäriä siivousliinoja on olemassa, joilla mamma sitten tarvittaessa reunat ja lattia pyyhkäisee. Hajusta ei tietoakaan.
eipä sitten haise.
Meidän ekaluokkalaisella sattuu välillä vielä vahinkoja virtsatessaan seisten, jos ei huomaa että pippeli on vähän "vallaton" ja tarvitsee extra ohjailua...;)
jos en jaksa siivota tarpeeksi useasti. En kuitenkaan haluaisi, että poikamme pissaisi istuallaan -> tekisi sitä sitten varmaan julkisissakin vessoissa, mikä yököttää mua pientä hajuhaittaa enemmän - tarpeeksi monta yleistä miesten vessaa on tullut nähtyä.
ja sen jälkeen on tähtäys ollut kohdallaan ja usein on alkanut omasta aloitteestaan pissata istualtaan, ettei vaan joudu siivoushommiin.
haise vessassa.
Ollaan vaan opetettu itsemme siisteiksi.
Opetelkaa tekin, ellette sitten pidä tuosta siivoamisesta.
Ihan semmonen valintakysymys, sanoisin.
Joka kerta kun käyn vessassa suihkautan sillä ja pyyhkäisen vessapaperilla kuivaksi.
Ei takuulla sotke yhtään.