Mitä lemmikkieläintä et missään tapauksessa ottaisi kotiisi? Miksi?
Kommentit (14)
pelkään niitä ihan käsittämättömän paljon...
Joskus sanoin myös etten koskaan ota kissaa, mutta jotenkin tuo mies on meille kaksi rasittavaa kattia saanut otettua.
tuskin koiraakaan, sen hoito vie niin paljon aikaa ja sitoo (ulkoilutus jne) eri tavalla kuni vaikka akvaarion.
pelkäisin kokoajan et ne pääsee karkuu terraariosta ja joku aamu heräis hämppy naamalla. Hui kauheeta!!
Helpompi melkeinpä luetella ne, mitä ottaisin ;-) Kissoja (on jo), koiria, hamstereita, frettejä.
karvaa,
kuolaa,
pissaa,
kakkaa,
haukkuu,
raapii,
oksentaa,
koska liikaa kokemuksia edellä olevista asioista.
Muuten ihania, mutta tekevät vaatteisiin reikiä jos ottaa syliin ja järsivät sitä sun tätä. Meillä nyt on yksi täällä kun se löytyi talo-yhtiön tiloista hylättynä ja täälläpäin ei ole löytö-eäinsuojaa jyrsijöille ja en tiedä ketään kuka ottaisi.
Käärmeitä ja hämähäkkejä inhoan yli kaiken, enkä halua syöttää mitään toukkia lemmikilleni. Linnut taas ovat liian äänekkäitä.
en halua mitään ylimääräistä työtä tänne kotiin
haluaisi kotiin lintua. Jostain syystä mua kuvottaa ajatus siivekkäästä sisällä. En kyllä haluaisi myöskään mitään hyönteisiä, hämähäkkiä, liskoa tai käärmettä. Jos ihan rehellisiä ollaan, nikottelisin jos mulle ehdotettaisiin jotain muuta kuin koiraa.
pelkäisin kokoajan et ne pääsee karkuu terraariosta ja joku aamu heräis hämppy naamalla. Hui kauheeta!!
Skorpparit ym. on ok. Samoin hiiret, rotat, liskot ym.
mä en voi sietää kissoja, enkä ottais minisikaa.. yök kuvottaa jo ajatuskin
samoin rotat, hamsterit, marsut ja kanit... hyi saakeli
käärmeen tai liskon ottaisin heti jos olis varaa ostaa kaikki tykötarpeet.
Kaloja, kilpikonnaa, lintuja, kaneja, kissaa, rottia... mm.näitä, koska ovat yksinkertaisesti niin turhia! Koiran ottaisin heti,jos ei lapsi olis allerginen =(
Jaa-a. Koon puolesta kaikki mitkä vaativat paljon tilaa (isot liskot ja käärmeet. Isot papukaijat jne). Minisikaa koska meille on niin jyrkät portaat.
Eläimen itsensä takia ei oikeastaan ole mitään mitä en ottaisi.
En inhoa tai pelkää mitään elukoita.