Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puolivuotias kirkuu paljon

Vierailija
12.03.2009 |

mitä voisi tehdä? Korviin sattuu, olen varma että olen saanut kuulovaurioita. Lapsi ei siis itke vaan kirkuu täyttä kurkkua. Missä määrin se on normaalia? Minusta tätä tapahtuu joka päivä, vaikka mielestäni hoidan lasta hyvin. Voiko lapsi olla jotenkin sairas?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin poika tuossa iässä ikään kuin "löysi äänensä". Tuntui, että hänestä oli kiva testailla, millaisia ääniä sieltä suusta on mahdollista päästää. Eiköhän se lopu aika piakkoin.

Vierailija
2/5 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ihan samanlainen kausi suurinpiirtein tuossa iässä, lasit vain helisivät ja pää tuli äidillä kipeäksi. Luulen, että ihmettelee sitä, millainen ääni hänestä lähteekään!. Ihan normaalia ja ohimenevää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitan lattialle, poika tuijottaa mua sieltä silmä kovana ja jokeltelee juttujaan. Ja jos katoan vaikka pariksi sekunniksi näköpiiristä, alkaa hillitön itku joka loppuu saman tien kun tulen takaisin!

Sylissä viihtyisi parhaiten, välillä alkaa parkumaan, kun laitan lattialle, mutta lopettaa yleensä pian kun huomaa etten katoa minnekään.

Nukkuminen on myös hankalaa, kun herää puolen tunnin välein tarkistamaan, ettei äiti ole kadonnut. Toivottavasti menee ohi piakkoin tällainenkin vaihe.

Ap: Voithan käyttää lapsen lääkärissä, joka tarkistaa korvat. Meidän toiselle lapselle ei useinkaan noussut kuume, vaan alkoi olemaan itkuinen, eikä viihtynyt makuuasennossa ollenkaan ja aina kun käytiin lääkärissä, oli korvatulehdus!

Vierailija
4/5 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva kirkui ja nauroi päälle kun sai niin "hauskan" äänen aikaan.

Vierailija
5/5 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun lapset ei kirkuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi