Mitäs ajatuksia herättää 24-vuotias nainen, joka on 5. kertaa naimisissa?
Kommentit (19)
olihan se Mattikin 90-luvun alussa parin viikon välein naimisissa....
ainakin on ainokaisen elämänsä elänyt!
Minä 46, sinkku, ja ei miehestä tietoakaan.
jos on noin pikaisesti naimisiin menty ja vaihdettu taas uuteen mieheen...
Jonkin sortin ongelmia mielenterveydessä. Sitoutuu, mutta ei sitoudu. Ei tiedä mitä haluaa ja hakee. Epäonnistuja.
syöksyy suhteisiin nopeasti, häät kiinnostaa enemmän kuin se suhde. Harkitsematon, epäkypsä, haihattelija.
Nainen on sitoutunut aina tosissaan, mutta miehet ovat lähteneet. Ihme miehiä on löytänyt, jos aina vihille on viety.. Ja kade olen, mua ei ole viety vihille kertaakaan.
Miksi kysyt? Onko nainen suomalainen? Avaa nyt vähän kun näet kysymisen vaivankin.
Avioeron saaminenkin kun kestää ainakin sen 6 kuukautta, ihan jo lain perusteella.
hehkuttaa naimisiinmenon onnea muille. Ei mene naimisiin rakkaudesta vaan jostakin näyttämisen vimmasta.
joka uskoo avioliiton takaavan ikuisen rakkauden loppuelämäksi, eikä suostu yhteiseloon ilman papin aamenta ja joutuu siksi pettymään kun yhteiselo ei sujukaan vaikka naimisissa ollaankin
Ja ajattelen, että ei ole virheistään mitään oppinut
suhteen vaalimiseen ja hoitamiseen ei sitten mitään innostusta
miehenpuolen kanssa, joka vastaan on kävellyt!
Toisaalta en usko että Suomesta löytyykään moista.
Onnea valitsemallaan tiellä. Eipä herätä mun ajatuksia millään lailla.
ei ole tehnyt lapsia joka ukolle... Lapsille ei ole hyväksi että "isi" vaihtuu koko ajan... Itse en tuollaista tuohua ymmärrä lainkaan.............
Käytännössä melko mahdotonta.
Miksi olisi mahdotonta?
koska eron saaminen tosiaan vie aina aikansa ja sitten pitää vielä ehtiä tutustumaan niihin uusiinkin miehiin ja saamaan heidät vihille. Jos on aloittanut 18-vuotiaana, niin kuudessa vuodessa on käynyt nuo viisi läpi... Pelkästään erojen harkinta-aikoihin on mennyt 2,5 vuotta!
Haluaa leikkiä aikuista liian varhain.