Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin asti on hienoa näyttää ikäistään vanhemmalta?

Vierailija
12.03.2009 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pääsee ravinteliin sisälle. Sen jälkeen toivoisi olevansa nuoremman näköinen. Minä siis, en tiedä teistä muista.

Itse näytin kauan n. 5 v. itseäni nuoremmalta, mutta nyt neljänkympin lähestyessä ja kilojen kartuttua olen tainnut ottaa oikeat ikätorevini kiinni....

Vierailija
2/8 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut näyttää ikäistäni vanhemmalta enkä nuoremmalta. Olen halunnut näyttää aina ikäiseltäni. Myös 18-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä oli kivaa, kun joku luuli vanhemmaksi kuin olin (=hyvin kehityynyt). Sen jälkeen kun täytin 18, oli kivaa, kun luultiin nuoremmaksi.

Vierailija
4/8 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on hyötyä yli 20v nimenomaan uskottavuuden kannalta, ei välttämättä niinkään parinvalinnassa tai munanmetsästyksessä.

Vierailija
5/8 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pääsee ravinteliin sisälle. Sen jälkeen toivoisi olevansa nuoremman näköinen. Minä siis, en tiedä teistä muista.

Itse näytin kauan n. 5 v. itseäni nuoremmalta, mutta nyt neljänkympin lähestyessä ja kilojen kartuttua olen tainnut ottaa oikeat ikätorevini kiinni....

Vierailija
6/8 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt kun mittarissa on 39v ja viime kesänä kysyttiin paperit baarissa niin ei potuta enää yhtään..!:)

Vierailija
7/8 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen ollut ikäistäni nuoremman näköinen. Nuorempana se harmittikin, mutta nyt olen vain tyytyväinen, että olen saanut äidiltä "nuorekkaat" geenit. Ikää siis 34 vuotta nyt, ja alle 30-vuotiaaksi luullaan. Onpa alkossakin kysytty papereita:)

Vierailija
8/8 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kanssa aina näyttänyt ikäistäni nuoremmalta. 27-vuotiaana kasvohoidossa kosmetologi arveli 19-vuotiaaksi. Papereita on kysyttyä siideriä ostaessa ruokakaupassa vielä pari vuotta sitten. Olen nyt 35 ja vihdoin itse ajattelen olevani aikuisen näköinen. Näytän ehkä 24-28-vuotiaalta. Lasten kanssa liikkuessa mammat siunailee usein "teiniäidiksi".