Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rintaleikkaus liian isot rinnat, onko jollekin tehty?

Vierailija
12.03.2009 |

tarvitsisin tietoa isojen rintojen leikkauttamisesta..

itselläni 80h kuppikoko ja nyt alkaa olemaan mitta täys...

voiko saada kela-korvausta? ja miten menetellä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen harkinnut samaa, koska kokoni on joko 70 F tai G.

En siis ole siihen vielä alkanut, koska lääkäri sanoi, että kannattaisi teettää vasta sitten kun on imetykset imettänyt, ellikkäs lapsiluku täynnä.

Jotta voisit saada kelakorvausta, rinnoista pitää olla sinulle lääketieteellistä haittaa (esim. jatkuvaa/usein toistuvaa selkäsärkyä). Lääkäriltä tulisi saada myös lähete tällaiseen leikkaukseen, eli ihan omatoimisesti teetettyyn leikkaukseen ei tukea saa.

Tällainen on siis oma käsitykseni tästä menettelystä

Vierailija
2/4 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosi tyytyväinen olen tulokseen, vaikka ihan kaikki ei mennyt nappiin. Menisin oitis uudelleen ja olen tosi tyytyväinen. Minä sain leikkauksen sairaalamaksulla, eli alle 100e kaikkineen. Minulla selkäsärkyjä, ei niinkään ehkä edes koon vuoksi vaan riippumisen. Aina oli pakko pitää liivejä. Minulla syy ei ollut pelkästään kosmeettinen, mutta täytyy sanoa, että kauniit rinnat ovat kyllä olleet plussa ja tuoneet hyvää mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin veitsikammoinen.. Olen vuosia miettinyt vaikkei lapsiluku vielä täynnä. Pelkään leikkauksia..

Vierailija
4/4 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin terveyskeskuslääkärille, oli lasten neuvoloista tuttu. Sain lähetteen ja sitten Helsinkiläisenä menin HYKS:iin plastiikkakirurgin vastaanotolle. Oli hyvin ystävällinen ja kertoi, miten leikkaus tehdään. Valokuvakansiosta katsottiin ennen ja jälkeen kuvia ja sovittiin,miten leikkaus tehdään (oli vaihto ehtoja). Sitten joutui kuvaukseen, sekin meni jotenkin huumorilla, vaikka noloa olikin, ei tullut traumaa =) Jotenkin oli sinä päivänä asettunut maailma taas oikeisiin mittasuhteisiin kun siellä HYKS:issä näki epämuodostuneita lapsia, jotka omia leikkauksiaan suunnittelemassa. Sitten leikkaus tehtiin ja sekin oli ihan ok, sai kunnon kipulääkkeet. Normi synnytyksen jos on läpikäynyt niin kipu 10% ja siihenkin lääkkeet =) Nänninpihoja minulla jouduttiin tatuaatiolla korjaamaan, mutta ystävällisesti sekin tehtiin HYKS:issä ja ei maksanut mitään. Selkäkipuja ei ole ja lonkka ja pääkivutkin hellittivät. Kiva kun ei tarvitse pitää rintsikoita ja talkita rinnan alusia. Päätin vielä leikkausaamuna, etten halua minimaalisia ja tehtiin C kupit. Nyt leikkauksesta 7v ja vieläkin pystyt ja nyt koko D. Koko ei haittaa, kun ovat pystyt ja kiinteät. Aluksi tehdään vähän liiankin ylös, kun pari senttiä valahtavat. kaikenkaikkiaan aivan upea juttu ja hetkeäkään en ole katunut muuta, kun että jahkailin leikkaukseen menoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi