Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te tiedätte, että onko sormelle auki?

Vierailija
11.03.2009 |

Siis sorkitteko sieltä alhaalta syvällekin? En mä vaan tajua. Misten sen voi tietää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsiisus

Vierailija
2/10 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätilö tai lääkärikin kohdunduulle asti, et tietää meneekö sinne tötteröön pikkurilli, nakki vai jopa hk-lenkki... viimeisen ollessa kyseessä voi alkaa harkita jo epiduraalin tilaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittamaani ketjuun, kun kysyin kokemuksia..

Minulla oli laakari tanaan, siksi tiedan..

Vierailija
4/10 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omakohtaiset raskauskokemukset taitaa olla aika vahissa. Mutta siis tosiaan laakari tai katilo toteaa tuon sisatutkimuksella...

Vierailija
5/10 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kuulostaa kamalalta sanoa "sormelle auki", eikö voisi sanoa, että sentin verran auki.

Vierailija
6/10 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omakohtaiset raskauskokemukset taitaa olla aika vahissa. Mutta siis tosiaan laakari tai katilo toteaa tuon sisatutkimuksella...

Vierailija
7/10 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa olen tuuminut..

Menee vähän ohi aiheen, mutta kyselen tässä: Olen raskaana eri maassa, viikkoja 32, eikä sisätutkimusta ole tehty kertaakaan, ultratkin on tehty päältä. Kaikki on kyllä sujunut hyvin enkä periaatteessa ole mistään huolissani, mutta mietin vain, olisiko tässä vaiheessa Suomessa jo kurkattu sisäänkin.

Vierailija
8/10 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän täällä taitaa kaikille olla tuo "keskiraskauden lääkärintarkastus" jossa lääkäri ainakin mulla tarkisti kohdunsuun tilanteen. Tais olla joskus viikolla 26 muistaakseni..

Vierailija
9/10 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli eka tarkastus alkupuolella (rv 15) ja seuraava vasta rv 35, oli keskimmäinen jätetty pois.

Vierailija
10/10 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pimpsalla ravaa jos jonkinmoista henkilöä sorkkimassa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän