Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näen ällöttäviä seksiunia raskaana, ärsyttää!

Vierailija
11.03.2009 |

Joka hemmetin yö! Ja tänä aamuna heräsin käsi housuista. Ällöä. Muutenkin olen aivan mielettömän estoinen. Ihme että sain lapsen aikaiseksi ): Haluaisin hakata itseltäni kädet irti. Koko ajan vaan seksi mielessä, tosi ahdistavaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin vapauduin estoistani just lasten jälkeen.. nykyään seksi on jotain aivan MAHTAvAA.. ja siis koko elämä on. seksiunet on ihania, tosi kinkyjä mut heräämpähän ilosena :D

Vierailija
2/21 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan itseäni joka kerta kun ajatukset vähänkin menee seksin puolelle.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä vihaa itteäs.. mä tunsin ennen ihan samoin, mutta sit vaan päätin että nyt näistä estoista on päästävä.. en oo ehkä täydellisen kaunis jne mutta mulla on oikeus seksielämään, tämä on mun ainut elämä... nykyään mua saa pistellä suunnasta mistä hyvänsä, pyydän suoraan kun haluttaa ja sanon mitä haluan, että mulle tehdään.. on kokeiltu joka ainutta juttua mitä vaan on keksitty ja siis se varmasti loistaa musta, se seksuaalinen varmuus, koska vaikken tosiaankaan oo mikään lehdistön ihanne nainen niin nykyään saan paljon huomiota miehiltä.... kokeile! älä hukkaa koko elämääs vaan nauti siitä..

Vierailija
4/21 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monena yönä nähnyt unia, joissa olen tunkemassa sisääni milloin mitäkin pitkulaista rasvapurkkia tai muuta sopivaa.

Ja olen nyt puolivälissä raskautta eikä seksi oman ukon kanssa pahemmin kiinnosta.

Vierailija
5/21 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aika estoinen makuuhuoneen puolella siihen saakka, kun alooin odottaa esikoista. Raskausaikana olin todella halukas ja näin myös öisin niitä kuuluisia seksiunia. Aloin herättämään mieheni niiden jälkeen ja hän oli todella tyytyväinen siitä :)

Seksielämämme muuttui raskausaika täysin ja edelleenkin olen estoista vapaa :) Toisen lapsen raskausaikana olin ihan nymfomeiningillä, pari kertaa päivässä ei ollut vielä mitään. Nyt on tilanne jo tasoittunut miellyttävään kultaiseen keskitiehen.

Vierailija
6/21 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani täysi friikki. Mä luulen, että itselläni nämä jutut johtuu ankarasta uskonnollisesta kasvatuksesta. Mulle on opetettu pienestä pitäen että seksi on likainen asia, jos ei ole naimisissa. Samoin syyllistettiin henkihieveriin kaikista seksiajatuksista, itsetyydytyksestä jne. Jehovan todistajien uskonlahko kyseessä.

En varmaan ikinä selviä näistä traumoista. Mä vihaan alapäätäni ja kaikkia niitä ajatuksia, jotka tulevat mieleen - varsinkin nyt raskausaikana. Kamalaa on se, että mulla ei ole miestä, eli en voi totetuttaa näitä haluja kennekään kanssa. Itseensä koskeminen on mulle aivan TÄYSI mahdottomuus, joten kai nämä ajatukset purkautuvat sitten unissa. Joskus kokeilin kajota itseeni ja olin sen jälkeen itsarin partaalla.

Ap

Vierailija
7/21 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut on luotu seksuaaliseksi olennoksi ja juuri sellaisen Jumala sinun haluaakin olevan. On ihan luonnollista nähdä seksiunia ja tyydyttää itsensä. Sinä ei ole mitään hävettävää, eikä jumalavastaista!

Sanotaan, että lahkosta lähtevillä kestää yhtä kauan toipua kuin ovat lahkossa olleet. Toipuminen on pitkä prosessi, mutta rikas! Se muuttaa maailmasi täysin! Ota se eheyttävänä matkana.

T: Teologi

Vierailija
8/21 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin opinnot teologisessa juuri sen takia, että saisin muodostaa oman Jumala-käsitykseni. Tähän asti minulla on ollut vain Jehovan todistajien Jumala, joka on ahdasmielinen ja kostonhimoinen. Olen vasta opintojeni alussa, mutta opiskelu on käynyt terapiasta. Meillä on yllätyksekseni monia entisiä Jt-lahkolaisia tiedekunnassa. Kertooko tuo sitten jotain, en tiedä.

Vierailija
9/21 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan oikein ja luonnollista tuntea syyllisyyttä ja häpeää häpeällisistä asioista. Älä anna huuhaa koulutuksesi ja näiden muiden mukateologien hämärtää luonnollista tajuasi siitä mikä on oikein ja mikä väärin!!

Vierailija
10/21 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin tai tulet tietämään opintojesi jatkuessa kuinka näita asioita on vääristelty ja käännelty palvelemaan omia tarkoitusperiä. Luota itseesi.

Kaikkea hyvää sinulle opintoihisi ja elämääsi, niin ja äitiyteesi myös!

PS Paholaisen suurin työ on se, että hän antaa ymmärtää ettei häntä ole. Piiloutuu hyväntekijän vaatteisiin ja piinaa ihmistä. Johdattaa kurjuuteen ja maanpäälliseen helvettiin. Ihminen voi sitten itse miettiä millainen elämä on sitä maanpäällistä helvettiä - rakkauden, suvaitsevaisuuden ja avoimuuden eläminen todeksi, vai ennakkoluulojen, sisäänpäinsulkeutuneisuuden ja vihan kasvattaminen sydämessään.

Vierailija
11/21 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Jeesus pelastaa sinutkin vielä. Ihminen on erehtyväinen, pelkuri ja omaa hyvää hakeva.

Vierailija
12/21 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet ne vaan kertoo sinusta. Runkkaa rauhassa..

Vierailija
13/21 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku uskisten avoin linja, kun tuntuu, että heitä täällä kovasti... Tuohan on täysin normaalia, ihanaa, masturboi vielä aamullakin, jos siltä tuntuu. TÄYSIN NORMAALIA ja muista nauttia seksistä myös miehesi kanssa (jos ei terveydellisä esteitä). Ihana tilanne. Olen itse kokenut saman kaksi kertaa ja elämäni ihania asoita ovat olleet! Jos n todella AHDISTAVAA, hae apua!

Vierailija
14/21 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset yllyttävät toisiaan avoimesti syntiin, ja vielä itse Herramme Jeesuksen Kristuksen opissa olleet teologit (??) antavat ns. luvan itsesaastutukseen! Ei voi ymmärtää ei..

Vierailija
15/21 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jehovan todistaja, niin voin kertoa teidän Raamattunne olevan surkeä käännösyritelmä Raamatustamme. Siitä on sopivasti leikelty pois oleellisia osia. Jo Jumalan nimikin käännettiin väärin.

Teologit opiskelee yliopistossa, ei Herramme Jeesuksen Kristuksen opissa. Juuri siksi, että osaavat olla niitä asiantuntijoita teologiassa, eivätkä jonkun tietyn suunnan sanansaattajia ja aivopesijoitä.

Eläkää ja nauttikaa enemmän, tuomitkaa vähemmän. Varsinkin muita. Sen verran se Jeesus meiltä vaatii - Rakastakaa lähimmäisiänne kuin itseänne ja vielä enemmän rakastakaa vihollisianne. Tämä ei ollut pyyntö, se oli käsky!

Vierailija
16/21 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-masturbointi on kivaa, luonnollista ja tervellistä

-jumalia ei ole olemassa, voit olla huoleti

Vierailija
17/21 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

runsaat seksiunet niin syntyy tyttö?

oletteko tunteneet seksiunien miehet?

Vierailija
18/21 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko seksuaaliterapeutin kanssa puhuminen?

Vierailija
19/21 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin noiden lisäksi unia ruumiista. Niitä piilottelin jne. Ei kovin kivoja. Hormonit tekee tepposiaan. Onneksi syy on hyvä :), yritä jaksàa katsella.

Vierailija
20/21 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin kanssa koko ajan... Poika tuli. :D se on ihan normaalia. Mun sairaan ex-miehen mielestä se oli epänormaalia ja se suuttui kun mä näin sellasia unia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi