Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4v synttäreistä

Vierailija
11.03.2009 |

pitääkö keksiä jo jotain leikkejä? vanhemmat on varmaan mukana vielä, kun osa vieraista on perhetuttuja ja jotain vasta 3v...

riittäskö jos ois ongintaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pelaa ja leikkii ihan keskenään. Kerran oli esikoisen synttäreillä ongintaa ja keskimmäisen likan synttäreillä pistin poppia soimaan, niin jopa lapset viihtyi, kun saivat tanssia.

Vierailija
2/2 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset leikkii ja aikuiset seurustelee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä