Lue keskustelun säännöt.
4v synttäreistä
11.03.2009 |
pitääkö keksiä jo jotain leikkejä? vanhemmat on varmaan mukana vielä, kun osa vieraista on perhetuttuja ja jotain vasta 3v...
riittäskö jos ois ongintaa?
Kommentit (2)
Lapset leikkii ja aikuiset seurustelee
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapset pelaa ja leikkii ihan keskenään. Kerran oli esikoisen synttäreillä ongintaa ja keskimmäisen likan synttäreillä pistin poppia soimaan, niin jopa lapset viihtyi, kun saivat tanssia.