Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikkia täälläi palstailijat hyvä tuloisia?

Vierailija
11.03.2009 |

Siltä ainakin aiheiden perusteilla vaikuttaa. Etelän lomakohteita ja

Reiman haalareita.... Ei meillä ikinä.....

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tienaa monia miljoonia vuodessa. Suomessa on tosi paljon erittäin hyvätuloisia ihmisiä tänä päivänä, kuten on toki myös pienituloisia. Mutta jos miettii hyvätuloisten määrää suhteellisesti niin onhan se kasvanut ihan hurjasti verrattuna vaikka johonkin 80-lukuun!

Vierailija
62/68 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka vanhemmilla tulot n.200 000€/v. Kyllä niistä tuoloista vie verottaja aimo osan ja kun on kolme lasta, niin ei se eläminen ilmaista ole. Ruokaan jo pelkästään saa kulumaan hirveästi rahaa, kun se ei mun mielestäni saakaan olla pihistelyjen kohde. Baareihin, alkoholiin ja tupakkaan ei mene rahaa, mitään lehtiäkään ei tule, paitsi lasten Aku Ankka. Vaatteita ostetaan tarpeen mukaan, mutta mitään merkkivaatteita en lapsille osta, koska he eivät niitä edes tarvitse/kaipaa.

Matkusteluun laitetaan mielellämme rahaa, mutta myös mökillä tulee oltua paljon. Harrastuksiin satsataan myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tosin tykkään ostella lapsille merkkivaatteita, itselle en ostele vaatteita juuri lainkaan. Vasta sitten kun on ihan pakko. Me myös matkustellaan paljon, se vie rahaa. Ja asuntoon tietty menee, eikä ruokakaupassa katsella hintoja. Mutta, ei sitä rahaa kyllä kamalasti säästöön jää, kyllä kaikki aika sutjakasti kulumaan saa.... t. se toinen 200 000/v tienaava perhe

Vierailija
64/68 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

majoituksen 2vkoksi leirintäalueen asuntovaunukodissa 200 eurolla? Kroatiasta EHKÄ vielä onnistuu loma-aikojen ulkopuolella, mutta jos sinulla on osoitteita tarjota muista maista, niin otan kiinnostuksella vastaan ja varaan itsekin. Näkemäni hinnat noissa maissa ovat lähinnä 400-600 euroa/ viikko! Ja majoituksesta siis puhun nyt.

200/hlö saa lennot ja majoituksen 2 vk esim. Espanjaan, Italiaan yms. Kun siis menee omatoimisesti. Itse ollaan lähdössä Kroatiaan ja meillä lennot maksaa 0,53 €/hlö Tukholmasta Kroatiaan. Ryanairin erikoistarjouksesta nuo lennot ostettu. Tukholmaan meillä on ilmainen laivamatka ja takaisin samoin. Kulua tulee vielä lentokenttä kuljetus yhteensä noin 40 koko 4 hengen perheeltä. Majoitus 200 €/2 vk leirintäalueen (hyvällä paikalla) asuntovaunukodissa mukavuuksineen. Koko perheen matka siis noin 250 €.

Kun vähän suunnitelee eikä osta sitä 700€/vk matkaa Aurinkomatkoilta niin pienelläkin rahalla pääsee etelään!

Vierailija
65/68 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä miehen vuositulot 25000 + mun kotihoidontuki päälle! me ollaan todella köyhiä kun vertaa muihin ja eipä tuo summa paljon suurene kun menen töihin

Vierailija
66/68 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat diplomi-insinöörejä mutta minulla naisena on palkka 500€/kk isompi kuin miehelläni. Ja minulla vielä takana 3 äitiyslomaa...

Perheemme yhteenlasketut vuositulot sen 90000€ eikä kyllä mihinkään etelänmatkoihin ole varaa. Reimatecit ostin 70% alennuksesta ensi talveksi. :-)

Tuokin on vähän niin, että mitä osaa työpaikalla palkakseen vaatia ja kuinka edetä.

Minulla ja miehelläni on samantasoinen koulutus (DI) ja minulla (nainen olen) on aavistuksen verran parempi palkka.

Meillä yhteenlaskettu brutto/vuosi on noin 90000 euroa. Molemmilla on valmistumisesta aikaa vasta muutama vuosi, jotan ei ole urakehitystä vielä paljoa ehtinyt tapahtua.

Vierailija
67/68 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olit aikanaan 2-vuotiaan AINOKAISEN äiti ja nyt sinulla kuitenkin on lapset 9, 8 ja 6 vuotta??? :-D

Sille ainokaiselle 2-vuotiaalle ostin kotihoidontuella juurikin viimeisen päälle ulkoiluvaatteet alkaen Ruskovillan alusasusta eikä tuntunut pahemmin missään, meillä on ollut varmaan yhteensä 15 Reimateciä :)

Vaan nyt 9- 8- ja 6-vuotiaiden äitinä rahaa palaa niiiiiiin erilaisiin asioihin:

Vierailija
68/68 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä riitä mihinkään. No kaiketi tämä on vaan omaa tyhmyyttä ettei riitä.. vääriä valitnoja liikaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan