Kamalaa vihaa juutalaisia (Israelia) kohtaan tälla palstalla.
Mutta ei ole ihmiskunta näköjään mitään oppinut yli 60 vuotta sitten olleista natsien teoista.
Kommentit (7)
ketjussa oli kyllä kamalaa vihaa myös palestiinalaisia kohtaan. Itse en ole kummankaan " puolella" .
Pitävät itseään muita parempina. Joku Ariel Sharon... hyi helvetti mikä kusipää sekin ihmiseksi.
Eli jos juutalaiset kokevat kohtaavansa vihamielisyyttä, niin olisi syytä katsoa peiliin!
Sen takia sitä Israelia arvostellaankin, kun sinne joku heittää raketteja. Ei tietenkään Israelin omien toimien takia. Onneksi sentään suuri osa ihmisistä pystyy näkemään tilanteen Israelissa kahden kauppana eli syytä on kyllä molemmissa.
Mutta luettuani siinä olevia mielipiteitä pidempään, en huomannut siinä kyllä Juutalaisvastaisuutta juurikaan. Ennemmin ketjusta löytyi sodan ja tuhon vastaisuutta.
Toivoisin, että ymmärrätte historiasta, miksi Israel toimii ulkopolitiikan suhteen niinkuin toimii. Vaihtoehtoja ei kertakaikkiaan ole.
Teidän kannattaisi oikeasti seurata muitakin lehtiä kuin vain iltapäivälehtiä ja valkoidusti Hesaria. Juutalaisia ei kukaan vihaa, kaikki me olemme vain ihmisiä, mutta Israelia ainakin minä vihaan vaikka olen siinä maassa asunutkin 4 vuotta.
Juutalaisia nyt ei vaan toisen maailmansodan jälkeen ole mistään saanut arvostella, kun ovat kokeneet niin kovia. Päätä pitäisi vaan silitellä, vaikka selvästi laittavat vahingon/vääryyden kiertämään.
En ole Palestiina-myönteinenkään, suorastaan lohduton toi tilanne tuolla suunnalla. :(