Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiysvaatteita Helsingistä, Vantaalta?

10.03.2009 |

Mistä olette ostaneet äitiysvaatteita akselilla Helsinki ja Vantaa esim Jumbo? Kiertelin tänään kauppoja Jumbossa ja ainoa mistä löysin oli H&M. Onko tosiaan niin, että Kappahl ja Lindex eivät enää myy äitiysvaatteita? Oletteko tilanneet netistä? Alkaa vanhat vaatteet käydä pieniksi ja housut pitäisi löytää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappahl ja lindex eivät enää myy äitiysvaatteita. Mutta eikös vero moda myy nykyään äitiysvaatteita, ainaskin Jumbon.

Vierailija
2/5 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Jumbon Stocka myy Mamalicious-merkkiä. Kohtuuhintaisia ja ihan ok...

Jos sulle puolestaan kelpaa käytetytki, ni multa löytyis Vantaalla pino H&M:ää ym... Sekä housua että paitaa euron kaks per paita ja halvalla olis tarjolla pillifarkut, sammarit ja sellaset kangashousutki koossa 38... Kaikissa housuissa on mulle itelle (178cm) turhan lyhyet lahkeet ja siks niitä kauppaan eteenpäin...

:D (Oli vaan niiiin oiva tilaisuus tyrkyttää)

Luuk@

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampin keskuksessa on ainakin ihana mammavaateliike yläkerrassa löytyy kyllä infotaulusta, en muista kaupan nimeä. Ja nyt kun on muotia nuo tunikamalliset paidat löysin aivan ihania mukavasti laskeutuvia paitoja Anttilasta ja niissä on varmasti tilaa kasvavalle masullekin, housut ostin H&Mstä ja osan löysin vauvan kirpputorisivuilta.

Vierailija
4/5 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä olen kuullut parilta kaverilta. Kivoja vaatteita, joskaan ei aina ihan halpoja. Tarjouksesta saattaa saada kohtuuhintaan. Nettisivutkin ko liikkeeseen on www.bebes.fi (jos nyt oikein muistin). Heillä on myös verkkokauppa.

Itse löysin H&M:ltä ihan kivat housut. Sovittamani farkut oli siellä aivan kamalia pillejä!! En tahtonut mahtua edes paria numeroa normaalia isompiin kokoihin. Mutta puuvillahousuja (sellasia rennompia) oli kivoja. Käyvät kesälläkin, jos vielä mahtuvat. :)

Tunikamalliset paidat ovat tosiaan hyviä. Kappahlista ja Lindexiltä olen ostanut pari pitkänmallista paitaa ihan normiosastolta. Käyvät ainakin vielä nyt hyvin.

t.Nurmeliini 15+2

Vierailija
5/5 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut äitiysvaatteita käytettyinä, lähinnä Huuto.netistä ja jotain Krunikasta Kruunukirpusta. On totta, että Lindex ei enää myy äitiysvaatteita.

Helsingin keskustan kaupoista seuraavat paikat tulevat mieleen:

- H&M Aleksanterinkatu

- Stockmann, lastenvaateosasto (ainakin merkit Mama Licious, Benetton)

- Kamppi, Vero Moda (Mama Licious)

- Kamppi, Bebes (Mama Licious, Noppies, muuta?)

- Kamppi, Po.P

- Kampin Benettonista en tiedä

Kohtuuhintaisia trikootunikoita voi löytää myös esim. Gina Tricotilta (eivät ole varsinaisia äitiysvaatteita).