hää/ristiäisjuhlat
Onko mautonta tarjota kuohuviinlilasillinen vai pitäisikö olla alkoholitonta boolia tmv?
Kommentit (8)
vaikka lasten juhliin taas ei alkoholi sovi.
Mutta siis, jos molemmat samalla kerralla, skumpat kylmään vaan.
Mutta saat varmaan toisenlaisiakin vastauksia näiltä, jotka ei ymmärrä, miten EI PYSTY olemaan edes yhtiä häitä ilman VIINAA ja jotka kehottavat soittamaan AA:han ja hakemaan apua alkoholiongelmaan ja jotka ei halua, että sukulaiset ördää kännissä ristiäisissä, joiden mielestä juhla kuin juhla on kiva ilman alkoholia... kun todellakin se yksi lasi estää sua esimerkiksi olemasta hyvä äiti. Sullahan voi helposti jäädä putki päälle.
Mutta juu, mä en niistä välittäis.
tulee autolla juhliin? Niille joutuu kuitenkin hankkimaan alkottoman version. Kukin tyylillää, muuta sitä mieltä, että lasten juhliin ei alkoholia.
ei hyvää päivää. Ei kai sellasia juhlia olekaan, että vieraiden suuhun väkisin kaadetaan mitään.
tulee autolla juhliin? Niille joutuu kuitenkin hankkimaan alkottoman version. Kukin tyylillää, muuta sitä mieltä, että lasten juhliin ei alkoholia.
Kun itse pitää vauva kainalossa väsätä sen seitsemän sortin tarjoilut, ei jaksaisi enää mitään boolia ruveta sotkemaan. Tietysti on myös alkoholiton vaihtoehto. Mietin vain että voiko mitään alkoholia sisältävää tarjota. Joka tapauksessa joku vetää siitä vihreän pyöreän esineen nenään. Tulossa on siis hyvin rennot ja epämuodolliset juhlat...
ap
Joo, juhlat kun juhlat viinaa pitää saada...
Jos juhlat seurakunnan tiloissa, ei ole suotavaa tarjota alkoholia. Jos muualla, niin mielestäni sopii hyvin tarjota lasilliset.
Kuoharit voi hyvin tarjota häissä vaikka samalla olisikin ristiäiset. Eiköhän autoilijakin voi yhen lasin ottaa, kun ne yleensä juodaan juhlan alussa ja tuskin kukaan on heti lähdössä. Mutta senhän voi päättää jokainen juhlija itse.
Ja jokainen tavallaan vaikka olisi ruokajuoman viiniäkin niin tuskin se haittaisi kun on häät, jos pelkät ristiäiset niin en itse tarjoaisi, mutta kuten jo aiemmassa jokainen tekee kuten itsestä tuntuu sopivalta. Mukavia juhlia...
Tosin varsinainen kastejuhla oli kirkossa ja sen jälkeen kahvit meillä.