Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettirakkauksista - olen ihastunut

Vierailija
10.03.2009 |

Hollantilaiseen mieheen - tai sanotaan nyt hän vaikuttaa tosi kivalta ja olen kiinnostunut. Olemme kirjoitelleet viikon-parin ajan ja tapaamassa ensimmäisen kerran ensi viikonloppuna. Mitä tiedät hollantilaisista? Kerro!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattelevat tulppaaneja puukengät jalassa ja hyökkäävät niiden kimppuun, jotka kannattavat eri jalkapallojoukkuetta. Pitävät myös ryhmäseksistä...

Vierailija
2/7 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vastaus kakkonen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat vaimon, joka luonut uraa...mutta sitten paljon lapsia ja vaimo jää pois työelämästä...

Vierailija
4/7 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ehdottaa ensitreffeille ryhmäseksiä puukengät jalassa ja tulppaani huulessa vai anuksessa, miten se nyt olikaan.

Vierailija
5/7 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heissä yhdistyy kaikkien kansallisuuksien parhaat puolet.

Ovat romanttisia, kuten etelän miehet, rehtejä kuten pohjolan pojat ja rentoja kuten jenkit.

Täysin subjektiivinen mielipide, olen nääs ollut kuusi vuotta naimissa hollantilaisen kanssa. Mutta sitä ennen asunut Jenkeissä, Italiassa, Englanissa ja hetken Norjassa.

Ja ovat todella komeita!!

Vierailija
6/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pikemminkin ranskalaisen tai espanjalaisen kuin pohjoismaalaisen näköinen, tosin hyvin vaalea iholtaan. Muuten mulla on käsitys hollantilaisista vähän koviksina, jotka toisaalta hyökkäävät iholle. T.ap

Vierailija
7/7 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi kun valitaan euroopan rumimpia jalkapallisteja on kymmenen kärjessä vähintään viisi hollantilaista... Tunnetuimpia lienevät Ruud "hevosennaama" van Niistelrooy, Dirk "Lurppalätty" Kuyt, Ronald "Lehmä" Koeman ja sitten oikeasti aika namu Robin "Deittiraiskaaja" van Persie...