Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö miehen päästä ?

Vierailija
10.12.2008 |

pitääkö miehen päästä pikkujouluihin ? Olen kotiutumassa 2 viikon sairaalareissulta j a toivin rajusta leikkauksesta. Kävele en omin voimin ja apua tarvitsen sekä apuvälineitä myös. Kotiudun siis perjantaina ja mies menossa vrk;n mittaisiin pikkujouluihin ja jättämässä minut lasten kanssa keskenään. En ymmärrä tälläistä vinkimista ja menemistä heti kun saavun kotiin.Hän oikein suuttui etteikö muka saa mennä ? Itselle ei tulisi mieleenkään mennä omille menoille juuri kun saisin mieheni kotia. Neuvoa ja kokemuksia toivon ? Ollaan siis oltu naimisissa jo pari vuotta ja meillä asiat hyvin. Lapset ovat vielä pieniä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pikkujoulut on tärkeämpi kuin sinä. Tee siitä johtopäätökset.

Vierailija
2/9 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et pysty kunnolla kävelemään! Aika itsekäs mies, tai siis täysi törppö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mieheni lähtisi, mutta lähti kerran ja hommasi silloin babysitterin muutamaksi tunniksi avukseni. Opiskelijatyttö teki iltapalan, hoiti lasten hammaspesut ja iltasadun lukemisen. Lopuksi vielä laittoi astiat koneeseen.

Vierailija
4/9 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaisin kamalan äläkän, jos menisi. Jos siihen menoon on joku ihmeellisen selkeä syy, esim. esiintyy siellä juhlassa, on jonkun työkaverin läksiäiset tms. VAATISIN, että hommaa meille kotiin jääville hyvät ruoat valmiiksi, hyvän leffan vuokraamosta ja jonkun apulaisen (mummin, tädin, kummin) ainakin siihen asti, kun muksut nukkuu.

Vierailija
5/9 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin teidän tilanteessanne miehen prioriteettivalinta on outo.

Vierailija
6/9 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en ääneen uskaltanut itselleni sanoa mutta näin se menee pikkujoulut ovat tärkeämmät kuin minä :(

Vierailija
7/9 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten edes kehtaa?

Vierailija
8/9 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lääkäriltä kotiutumislupa vasta lauantaille, sillähän tuo selviää. Saapi mies hommata jonkun lapsia katsomaan pikkujoulujen ajaksi. Pienet lapset ja äiti toipilaana ei kuulosta kovin järkevältä yhdistelmältä. Joka tapauksessahan et itse pärjää lasten kanssa, jos et voi kävellä niin tuskin lasten nostelukaan onnistuu, vai kuinka? Jos on jo hommannut sulle avuksi jonkun, niin sitten vähän eri asia.

Vierailija
9/9 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne titysti se että olen osittain halvautunut toisesta raajasta niin pitkään olen kotona. Olen ymmälläni sillä mieheni tahto on ihan hirveä päästä juuri näihin kemuihin ?