Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen vl-äiti ja ihan puhtaalla omalla tunnolla värjään hiukseni

Vierailija
10.03.2009 |

En koe siinä mitään väärää. toiset ottaa permanentin ja muuttaa sillä hiustensa väriä. Minä peitän harmaat värjäämällä hiukseni. Minua aina tuijotetaan että miltä sen tukka nyt näyttää. Seuroissa näkee monia ihmisiä jotka tekee samoin. Tiedän paljon ystäviä jotka värjäävät tukkaansa ja istuvat silti seurapenkissä. Mutta taas joku polttaa päreensä ihan kuin siitä etten enää hanki yhtään lasta. Minulla on oikeus jo tässä vaiheessa elämää ajatella hiukan itseänikin olenhan elämästäni 20v joko odattanut tai imettänyt lastani vuoro vuosin nyt on muun aika.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tätä mä en voi käsittää. Maailmassa on niin paljon oikeesti pahaa ja syntiä ja sitten nää kiihkoilijat tuomitsee toisiaan jonkun tukanvärjäyksen ja meikkaamisen perusteella!! Olen kristitty mutten VOI käydä missään seurakunnassa kun ihmiset on just niin ahdasmielisia ja tekopyhiä ku olla ja saattaa. Paasataan synnistä ja samalla tuomitaan toisia mitättömien asioiden perusteella ja puhutaan selän takana sontaa. Eikä minkäänlaista kunnioitusta toisten ihmisten mielipiteisiin. Huoh.

Vierailija
22/27 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hiusten väri vaikuttaa siihen, pääseekö taivaaseen..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se raamatusta käy ilmi,mutta kukapa meistä ei siihen syntiin lankeaisi,hiusten värjäys on vain näkyvämpi muoto,mutta sen perusteella,että hiukset on värjätty ei ketään voi sulkea uskon ulkopuolelle,itse en voisi värjätä,mutta huomaan olevani muissa asioissa turhamainen...

Vierailija
24/27 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan kuvaksi. Ei pitäisi mennä muuttamaan luomistyön tulosta. Jos et ole tyytyväinen itseesi niin periaatteessa et ole tyytyväinen Jumalan luomistyöhön.

Vierailija
25/27 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat omituisia. Miten siinä muutetaan luomistyön tulosta, jos esim. värjää hiuksensa? Kyllä ne hiukset kasvavat silti sen värisinä, kuin perimä määrää.

Ilahduttavaa kuitenkin, että tälläkin palstalla on tullut esiin vl-äitien omaa järkevää ajattelua säännösten suhteen. Ja todellakin, pelastava usko on jotakin aivan muuta kuin näitä vl-yhteisön sääntöjä.

Ihminen on luotu Jumalan kuvaksi. Ei pitäisi mennä muuttamaan luomistyön tulosta. Jos et ole tyytyväinen itseesi niin periaatteessa et ole tyytyväinen Jumalan luomistyöhön.

Vierailija
26/27 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kun luulin ensin että se oli viikonloppu-äiti.

Ja tää ei ole vitsi, se tuli ensin mieleen.

Vierailija
27/27 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta luomistyön tuloksia sen enempää kuin finnien peittäminen tai säärikarvojen ajelu tai tukan leikkaaminen. Permanentista puhumattakaan!

Ihan oikeasti ei ole mitään raamatullista perustetta sille että luojan suoriksi luomat hiukset voi kihartaa mutta hiuksia ei voi värjätä (omalla värillä).

t. vl, joka ei värjää (luonnonkiharoita) hiuksiaan vaikka niitä harmaita on sinne joukkoon alkanut ilmaantua...

Jumalan kuvaksi. Ei pitäisi mennä muuttamaan luomistyön tulosta. Jos et ole tyytyväinen itseesi niin periaatteessa et ole tyytyväinen Jumalan luomistyöhön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi