Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioliitossa elävät, milloin viimeksi seksiä?

Vierailija
10.12.2008 |

Itse taisin saada viimeksi syyskuussa. Tai elokuussa. Ei enää oikein muista :´(

N33

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se todellakin riitti. Suhteen alussa ekat 6kk oli seksiä kivasti, sitten kuivahti melkein täysin. Lapsi saatiin alulle jollain ihmeen kaupalla, mutta sen jälkeen seksiä ei sitten ollutkaan enää kertaakaan. Sitten vajaan parin vuoden päästä erottiinkin ja hyvä niin. Olin jo täysin pystyynkuollut ja umpeenkasvanut ja naisellisuus ja seksuaalisuus oli tipotiessään. Eron jälkeen oli ihana huomata että hyvinpä kelpasinkin miehille edelleen, sain kehuja ja TODELLA ihanaa seksiä Heräsin naisena uudestaan eloon. Olisi pitänyt melkein aikaisemmin jo erota, mutta ajattelin että lapsen takia ei voi. Nyt olen sinkkuna ja saan ihanaa seksiä parilta "vakipanolta". En muistanutkaan miten ihanaa seksi voikaan olla! :)

Vierailija
42/64 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka neljä pientä lasta on. Aina löytyy aikaa ja haluja. Illalla rakastelimme pitkään ja aamulla vielä otimme pikaiset! Se on vaan niin ihanaa....totta kai välillä väsyttää, mutta ei taukoa tule koskaan kuin max viikko. Eli siis kuukautisten ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taukoa tule koskaan kuin max viikko. Eli siis kuukautisten ajan.

Vierailija
44/64 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heinäkuussa -05. ehkä loppuelämä selibaatissa.

Vierailija
45/64 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi meillä oli seksiä eilen.

Vierailija
46/64 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari-kolme päivää sitten, tänään taitaa olla taas edessä kunhan töistä kotiin pääsen ja saunomaan ;)

Vierailija
47/64 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuussa > syyskuussa > kesäkuussa > tammikuussa. Kerran per mainittu kk.

Siinä tämä vuosi.

Vierailija
48/64 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä ennen viikonloppuna, ja sitä ennen viikolla. JEE!

Sitä ennen on ollut noin kerran kuukaudessa vuoden ajan. Uskaltaisikohan jo uskoa, että pahin on jo takana. Mahtava fiilis.

Vierailija
49/64 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on viimeiset 4v ollut seksiä 1-3x viikossa ja mies valittaa lähes jatkuvasti, kuinka joutuu elämään puutteessa.

Itse en vaan jaksa innostua useammin, vaikka haluaisinkin toki pitää miehen tyytyväisenä.

Meillä on 4 lasta, joista vanhin 9v.

Vierailija
50/64 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä kotona n. 1 krt /kk

Vierailija
51/64 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos vertaa yhdyntöjen määrää siihen, kuinka usein vaimo "tissuttelee" niin tissuttelu voittaa suunnilleen 3-1. Eli vaikka seksin määrä ja laatu ei tyydytä minua niin tuo vaimon alkoholin käyttö huolettaa sitäkin enemmän.

Vierailija
52/64 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut rikkonaisia öitä lasten vuoksi, on väsyttänyt.

Vierailija
53/64 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppärissä lastenohjelmien aikana. Istuin pöntön kannella ja vaimo tuli päälle istumaan, paneskeltiin pitkään ja mahtavat orkut molemmille ! :)

Vierailija
54/64 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikein muistan niin 2007 ja marraskuu

Vierailija
55/64 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heti la-aamusta ja sitten la-ilta. Vielä sunnuntainakin. Ihanaa koko viikonloppu ;))

Vierailija
56/64 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen heinäkuun alussa kaksi kertaa.

Sitä ennen vuonna 2007 jouluna...

Älkää edes kysykö riittäääkö :(

N40

Vierailija
57/64 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi minuuttia sitten. Meillä harrastetaan seksiä päivittäin, viikonloppuisin aamuin illoin.

Tietysti kuukautisten aikaan on taukoa - meikällä tekee tiukkaa pysyä raiteilla...

köh köh ...

Vierailija
58/64 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen olikin pitkä tauko (ainakin pari viikkoa kun sairasteltiin koko perhe). Mutta eiköhän tänään taas, ainaskin taidan lähteä tuota miestä kutittelemaan...

Vierailija
59/64 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen =D . Oikeestaan olen koittanut muuttaa omaa käytöstä huomioimalla vaimoani enemmän (niin vaikeeta kuin onkin jos vastakaikua ei tule). Ja samalla yrittää saada vapautumaan naista seksin (nyt kun siihen vihdoin päästään) suhteen ettei se ole mikään mörkö pelkästää peiton alla.

Voimia vaan niille, jotka taistelee haluttomien naisten kanssa.

-Been there

Vierailija
60/64 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tunnukin mahtavalta, että ongelma alkaa selvitä? Kuin saisi uuden alun ja voi että miten ihana se oma puoliso taas onkaan!

Mikä oli se teko, jolla solmut rupesi aukeaan?

Eilen =D . Oikeestaan olen koittanut muuttaa omaa käytöstä huomioimalla vaimoani enemmän (niin vaikeeta kuin onkin jos vastakaikua ei tule). Ja samalla yrittää saada vapautumaan naista seksin (nyt kun siihen vihdoin päästään) suhteen ettei se ole mikään mörkö pelkästää peiton alla.

Voimia vaan niille, jotka taistelee haluttomien naisten kanssa.

-Been there

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan