Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioliitossa elävät, milloin viimeksi seksiä?

Vierailija
10.12.2008 |

Itse taisin saada viimeksi syyskuussa. Tai elokuussa. Ei enää oikein muista :´(

N33

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en koko ketjua jaksanut lukeakaan. Meillä vähän surullinen tilanne. Joskus muutama kuukausi sitten oli seksiä viimeksi en muista tarkkaan, ja muutenkin ne tauot on todella pitkiä. Johtuu osaksi siitä, että olemme töidemme takia yli puolet ajasta toisistamme erossa (=toinen meistä kokonaan poissa kotoa) eikä siis edes nukuta samassa sängyssä. Silloin kun nukutaan, ei silti tapahdu mitään pitkiin aikoihin. Itse haluaisin, mutta mies sanoo ettei halua. Rakastatan miestäni, mutta tämä on katastrofi. En usko että hän on uskoton, "haistaisin" sen jos hän olisi, tunnemme toisemme niin hyvin,

Vierailija
22/64 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi illalla että "mä panen sua tänään"ja teki sen myös,vaikka olinkin vähän väskä.Mut onnellinen ihanasta miehestä:)

Muutenkin lähes joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä ennen joka toinen päivä jo toista viikkoa!

Olen ihan äimän käkenä näistä haluista, koska parhaimmillaankin meillä on ollut aina tosi maltillista, huonoimmillaan kuukausien taukoja (raskaus- ja imetysaikana).

Ihan mieletöntä, että tilanteet muuttuu ja seksi tuntuisi vain paranevan iän myötä.

p.s. Vielä kun mies joskus sanoisi "mä panen sua tänään". ;) Menisin varmaan ihan pähkinöiksi.

Vierailija
24/64 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna, välipäivinä

Vierailija
25/64 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se vähentää selkeästi seksikertoja. Usein kun on illalla niin väsynyt, että vaikka toisaalta ehkä voisikin niin ei jaksa hakeutua sohvalle tai suihkuun...

Vierailija
26/64 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse panin exän kanssa ihan viimeiseen muuttopäiväänsä asti, joten seksiä oli vielä avioero hakemuksen jälkeenkin. Mutta sitten ei. Ja seksiä oli avioliitossa 8v ajan n kerran viikossa, mikä oli musta tosi vähän. Nyt sinkkuna saa vähemmän seksiä, n 1-2 krt/kk mut laatu on parempaa. Kaikki miehet joita olen tavannut viimeisen vuodena aikana (5) on olleet ihanan estottomia, valmiita suuseksiin, peppuseksiin, eri asentoihin jne. Koskaan ei ole tarvinnut tyytyä yhteen peruspanoon vaan aina on ollut monen tunnin sessiot. Joten älkää nyt hyvät ihmiset kuluttako elämäänne sellaisen ihmisen kanssa, joka ei halua kanssanne seksiä. Ihan järjetöntä! Moni vetoaa lapsiin ja niin minäkin pelkäsin, että mitä sitten lapsille käy, jos erotaan. No ei käynyt kuinkaan. Ja sitäkin pelätään, että löytääkö uutta, no löytää!

N35

Vierailija
27/64 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukkuu vielä nuorimmainen perhepedissä niin se vähentää selkeästi seksikertoja. Usein kun on illalla niin väsynyt, että vaikka toisaalta ehkä voisikin niin ei jaksa hakeutua sohvalle tai suihkuun...

No se on kyllä ihan oma moka. Meillä ei kumpikaan lapsista nukkunut "perhepedissä" edes ensimmäistä kuukauttaan vaan alusta asti ihan omassa sängyssä ja eri huoneessa.

Vierailija
28/64 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin väsyneitä töiden ja lasten sekä omien harrastusten jälkeen, että seksi on viimeinen asia mikä on mielessä ja molemmat tietää että kun toinen menee sänkyyn niin on turha mennä vonkailemaan...mutta mutta, nyt se pointti miksi vastasin:

Juuh, meillä on seksiä usein, esim aamuisin (vkl:n lämmitetään aamu-tai päiväsauna jonne mennään kaksin, lapset kyllä pärjää esim 15 min keskenään), päiväruoan jälkeen kun lapset on ulkona tai nuorimmainen katsoo lastenohjelmia yms, yms mutta todella todella harvoin lasten nukkumaan menon jälkeen.

Ja viimeksi tänään aamulla seksiä saunassa ennen kun lähdin töihin.

N32,yhdessä 15v

niin se vähentää selkeästi seksikertoja. Usein kun on illalla niin väsynyt, että vaikka toisaalta ehkä voisikin niin ei jaksa hakeutua sohvalle tai suihkuun...

Vierailija
29/64 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaan ole halunnut sen jälkeen kun meille tuli lapsi.

Vierailija
30/64 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaan ole halunnut sen jälkeen kun meille tuli lapsi.

Ja sinäkö olet?

Vierailija
31/64 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen meidän seksielämään :) Nyt kun olen raskaana niin ihan joka päivä minun ei tee mieli kun on noita kipuja, mutta keskimääräisesti seksiä saan 4-15 kertaa viikossa ;P

Vierailija
32/64 |
10.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tosi paha tilanne. Mies ei ole halunnut seksiä 6 vuoteen - minun kanssani siis, muista en tosin tiedä. Seksuaalinen oli, kun tavattiin, noin puolen vuoden ajan. Mentiin naimisiin ja sain houkuteltua lapsentekoon (1 krt kuussa). No, lopulta sitten saimme lapsen hoitojen avulla. Olen surullinen, etten koe olevani haluttu, mutta haluan nyt toistaiseksi pysyä tässä suhteessa, lapsi hieman vajaa 2v. Itse olen aina nauttinut seksistä kovasti!

N33

Vierailija
33/64 |
11.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin pari kertaa viikossa.

N39/naimisissa 16v

Vierailija
34/64 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tahti 1-2 kertaa viikossa. Minua haluttaisi vielä useamminkin, mutta vaimo ei yleensä innostu tuon useammin. Ihan hyvä kompromissi, kai.

M32, yhdessä 12 vuotta, 2 lasta

Vierailija
35/64 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahti vaihtelee ja yleensä viikonloppuisin on vilkasta. Miehellä on vuorotyö, mikä väsyttää molempia arkiviikolla. Mua kyllä huvittaisi iltasellakin mutta mies on ihan sippi.

Naimisissa 11 vuotta ja 3 lasta.

Vierailija
36/64 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut aika panoisa viikko takana :) yleensä on hiljaisempaa sillä saralla...

n34

Vierailija
37/64 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuvitellut olevani ainoa nainen joka saa elää ilman

edellisestä kerrasta on 3v ja sitä edellisestä 2 vuotta

eli kaksi kertaa 5 vuoden aikana

mies ei halua

jos yritän lähestyä hän ärjyyy älä lääpi tms

olen normaalipainoinen ja meikkaan itseni joka päivä, en haise pahalle tms

en tiedä missä on vika

ei edes hali minua eikä pusuttele, viimeksi suudeltiin 10 vuotta sitten

Vierailija
38/64 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin etpä ole kovin seksuaalinen nainen. Sellainen olisi hakenut seksiä muualta. Tuollainen tahti oikeuttaa siihen eikä siitä voi edes ottaa moraalista krapulaa. Ja muuten teillä tietysti menee hyvin? :) Mikäs "parisuhde" tuollainen muka on? :)

Eihän se kämppikselle kuulu, kenen kanssa bylsit!

-Mies

Vierailija
39/64 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten ilmoille, olen kotihoidotuella kotona ollut, nuyt palaamassa työelämään

oma-apu ollut paras apu :)

eikä siis meillä ,mene muutenkaan hienosti, ei ole mitään muutakaan yhteistä kuin lapsi ja asuntovelat

Vierailija
40/64 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka eipä tuo kyllä lohduta yhtään.

Ap joka rämpii asian suhteen todella syvissä vesissä tällä hetkellä=itken ja valvon miehen nukahdettua yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi