Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö mikä meissä miehissä ottaa päähän eniten laihoissa naisissa.

Vierailija
10.03.2009 |

Keskittyminen omaan ulkonäköön ja se ettei uskalla heittäytyä täysillä mukaan, orgasmit on tiukassa, ovat kontrollifriikkejä.

Parhaimmat kyydit olen saanut vähän pyöreiltä, reheviltä, estottomilta naisilta jotka on sinut itsensä kanssa. Molemminpuolinen tyydytys on taattu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakkaan lihota itseäni sinun takiasi:-p

Ne lihavat pullukat ei välitä edes sinun ulkonäöstäsi he ovat masentuneita.

Vierailija
2/4 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin että se, että naisilla oli parempi vartalo kuin teillä miehillä ja se otti päähän ja aiheutti pahaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis 174/78kg ja 174/62kg. Silloin pyöreänä epätäydellisenä ei ollut tarvetta sen enempää kytätä itseäni, tiesin etten ole täydellinen ja jotenkin en ollut niin estoinen sängyssä, vaan annoin mennä makkarat heiluen vaikka :D . ihailijoita riitti silloin koska olin itsevarma enkä antanut läskieni häiritä.

sitten laihdutin ja minusta tuli epävarmempi. nyt häiritsee enemmän pienetkin kauneusvirheet ja olen tullut kriittisemmäksi omaa kroppaa kohtaan. häpeän joitakin kohtia itsessäni jne.. en pysty täysillä heittäytymään mukaan seksiin. laihduin siis kauneusihanteiden mukaiseksi mutta se jostain syystä toi minulle epävarmuutta.

Vierailija
4/4 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on suomalaisten pahin sairaus. Kokoa itsesi ja laihduta!