Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäkin uskaltaudun tulle juttelemaan Mikkosista oman mielipiteeni :)

Vierailija
09.03.2009 |

Mutten jaksanut vastata tuohon alempaa ketjuun kun oli jo niin pitkä. Mutta asiaan ;ei Mikkoset mielestäni aivan idiootteja ole, hehän vain tekevät rahaa tavallisesta arjesta ärsyyttääkseen kansaa ja miettimään kuinka itse elämme omaa elämäämme. Mielestäni ihan fiksua.

Itse menen aika paljon samoilla linjoilla, vaikkei varmaan kukaan tuttuni uskoisikaan. Mutta aika oikeassahan he ovat, tokikaan kaikki asiat eivät ole ihan niin musta/valkoisia kun he asiat esittävät, mutta ne pistävät ajattelemaan mikä maailmassa onkaan tärkeää! Itse en toki koe olevani nyrkin ja hellan välissä, vaikka tykkään tehdä arkiruokaa puhtaista raaka-aineista, lapset saavat liikkua luonnossa vapaasti (keskellä metsää) ym ym.

Toki itse en ole ollut 6v kotona hoitamassa lapsia.... mielestäni se on omaa laiskuutta jos jää kotiin hoitamaan 6 vuotiasta. Toki ymmärrän kun lapset ovat tosiaan alle 3v-4v. Ja kyllähän kaikki tietää mikä on millekkin hyväksi, mutta kaikki ei viitsi, jaksa tai voi toimia näin ja tästä kun Mikkoset kommentoivat kärkkäästi, niin johan on kansa kovana. Mielestäni asiaan ei kannata hirveästi kommentoida, sillä jokainen kuitenkin toimii oman parhaansa mukaan. Mistä sitä ikinä tietää että Mikkonen olisi vaikka ikinä saanut mistään töitä ja täten jäänyt hoitamaan lapsia kotiin ja nyt vain "leveilee" että mielestäni on tärkeintä olla 7 vuotta kotona... Tuskin ne asiat heilläkään on niin mustavalkoista ja siperia opettaa, ehkä he eivät ole käynneet siellä....

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan