Tankkasin tänään ensimmäisen kerran seitsemään vuoteen
En tiedä mikä siinä hommassa on vastenmielistä. Onko muita jotka jättävät tankaamisen miehelleen?
Kommentit (7)
Ennen tankkasi isä, ja myöhemmin mies. Muutaman kerran tankkasin yli kolmekymppisenä, kun tajusin, etten ollut ikinä tankannut. Ei se nyt niin kummallista ollut.
Kyllä meillä molemmat tankkaa. Se kenellä auto sattuu olemaan käytössä kun bensa alkaa loppumaan.
Onhan se hieman ikävää hommaa kyllä, varsinkin talvella. Olisi se mukavaa jos vielä nykyäänkin bensiksen henkilökunta tankkaisi puolestamme.
mies tankkaa omansa. Lisäksi laitan lisää lasinpesunestettä autooni,
jos se loppuu.
Renkaita en kyllä vaihda itse autooni, vaan mies tekee sen. :)
Joudun tankkaamaan että pääsen liikkeelle. pesen auton itse ja nesteet tarkistan ja laitan jos vähissä.sekä vaihdan polttimot ja pyyhkiän sulat.. Ei kivaa, mut pakollista. Renkaat ja öljyt vaihdatan jossain autohuollossa..
Mies varmaan nauraisi minut pihalle jos käskisin hänen lähteä autoani tankkamaan. Halvemmaksi tulee matkalla töihin tai kotiin tankata kuin että mies lähtee erikseen tankkamaan.
Robottimittarit olisivat tosi kivoja, maksaisin mielelläni muutaman sentin ylimääräistä per litra mikäli tankkaus olisi täysin automatisoitua siten ettei täytyisi edes autosta ulos astua.
Tekniikka sillä saralla ei vain taida olla vielä tarpeeksi kehittynyttä.
Ei se nyt mitenkään vastenmielistä ole (joskaan ei kivaakaan), mun vaan ei ole tarvinnut.