¤¤¤MARRASMASUT 2009¤¤¤
1.11
020983....25V....toinen....Hyvinkää?....
2.11
merlii....32v....toinen....Hyvinkää?
3.11
4.11
paakkis....32v....kolmas....kätilöopisto
Aippu77....32v....toinen....TYKS
YTY....24v....kolmas....Jorvi
5.11
Sussu_89....20v....toinen....PHKS
6.11
misujamasu....32v....kolmas....paikallinen
7.11
8.11
9.11
Adara....24v....toinen....KSKS
Emu76....32v....kolmas....paikallinen(USA)
10.11
11.11
Walpu....30v....toinen....OYS
nannatyttö....25v....toinen....vammala tai TAYS
12.11
uma81....28v....toinen....K-PKS
13.11
14.11
naperotx4....26v....viides....TYKS
15.11
turkinpippuri2008....32v....toinen....KSKS
16.11
17.11
OmeNainen....37v....kolmas....TAYS
18.11
19.11
20.11
21.11
22.11
23.11
24.11
25.11
26.11
27.11
28.11
29.11
30.11
Kommentit (46)
Mulla on ollut joka raskaudessa jotain vuotoja.Nuorimmaisella oli vuotoa ainakin 12vk asti ja ihan sellaista että side persuissa kuljin,kumminkaan ei kovin runsasta.Silloin oli hematoomaa kohdunvälissä joka vuosi pois.
Nyt hiukan vaaleanpunaista/ruskeaa näkyi eilen aamulla ja viikko sitten la(viikonlopun kunniaks vissiin)Todellakin pelästyttää ja tulee mietittyä et teinkö jotain tms...toivotaan että on normaalia.Oireita on tissi kipua,huimausta,äklötystä,vilua...väsymystä jonkin verran mutta ei mitään verrattuna edellisiin raskauksiin jolloin vain nukuin.Nyt niin päin että illalla väsynyt ,mutta nousen aikasin,mikä ei yhtään mun tapaista.Välillä "puristaa"kohdusta ja on painontunnetta.
Mites teillä,käyttekö yöllä pissalla?Mulla ei ole ollut tarvetta kuin muutaman kerran.Sitäkään en muista miten on viimeks menny.
Huomenna taas arki alkaa,toivotaan että viikko kuluu kaikilla nopeasti ja mukavasti!
Kun ei kukaan osannut neuvoa miten saan oman lasketun aikani tonne listaan niin ilmotan sen sitten omana viestinään,elikkäs olen 31v ja meille olisi kolmas tulossa ja KOKSissa meinasin synnyttää jos sinne asti päästään.
Heissan koko poppoolle!
En myöskää tajunnut miten saan lisättyä oman la:n tohon listaan joten ilmotan sen sitten vaan täällä =). Ennestään meillä tallustelee n. 1 vee tyttö ja toista odotellaan. Laskettuaika pikkukakkoselle on 19.11. Synnyttämään mennään Seinäjoelle SeKs.
Pientä pahoinvointia on jo alkanut ilmetä, aivan samoin kuin ensimmäisenkin aikana. Mutta ihme kyllä ruoka ei oikein meinaa maistua, toisin oli edellisessä raskaudessa.
Mutta nyt vaan iloisella mielellä kohti kevättä!
:x Rv 4+3
Onnea plussista molemmille :)
Marraskuisten listaan saa tietonsa, kun ilmoittautuu tuonne esittelypinoon. [http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WA...|http://www.vauva.fi/…]
Kauhulla alkoi tämä viikko.Kirkkaanpunaista vuotoa tullut hieman housuun asti ja pyyhkiessä :( Toiveet tämän suhteen nollassa...Eilen oli kans aika oireeton päivä,et sellasta.
Pysyköön punat poissa meiltä kaikilta!Hyvää alkavaa viikkoa!
Walpu, minäkään en osaa sanoa tuohon mitään, kun mulla ei km ole ollut. Toivotaan kuitenkin, että olikin väärähälyytys ja yhä pääset odottamaan marrasvauvaa!
Helene26, mulla on myös tullut pientä veristä vuotoa parin päivän ajan aiemmin ja tänään taas. Välillä tullut vähän alushousuihin ja sitten aina pyyhkiessä. Voihan tämä enteillä tulevaa keskenmenoa, mutta toisaalta voi olla ihan normaaliakin, joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon.
Pikkupippuri, taitaa munkin olla parasta lähteä seuraavan kerran heti näytille kun alkaa säännölliset supistukset. Tuntuu vain jotenkin omituiselta lähteä jos vielä ei ole aivan mahdottomia kipuja. Jostain luin kätilön neuvon, että lähteä pitää vasta sitten kun tekee mieli purra oven kahvaa ja tätä neuvoa noudatin :)
Adara 5+6