Raskausoireista
Onko kenelläkään ollu muuten kaikki oireet, paitsi rinnoissa ei mitään tuntemuksia? Mä olen ihan alussa vasta 4+4 vklla ja olen todella väsynyt, alavatsaa kivistää ja on välillä huono ja heikko olo, mutta rinnoissa ei ole mitään tuntemuksia. Onko tämä normaalia? Muistaakseni esikoiselta (poika 09/07) rinnat oli kipeät ja ekassa raskaudessa joka meni kesken, rinnat olivat todella kipeät. Nythän mä pelkään taas keskenmenoa tai kohdun ulkoista raskautta.
Toinen joka mietityttää, on se että ostin netistä herkän raskaustestin ja se näytti saman päivänä kun kuukautiset olis pitäny alkaa, todella haaleeta viivaa. seuraavana päivänä tein jonkin apteekin testin ja näytti negaa. Nyt eilen sitten (4 päivää menkat myöhässä) tein apteekin oman testi ja se näytti plussaa. Viiva ei olu yhtä vahva kuin testi viiva, mutta hyvin havaittavissa ja vahva. Voiko se vain johtua että esim ovulaatio ollu myöhemmin?
kiitos etukäteen vastauksista.
Ihan normaalilta nuo oireet minusta kuulostavat. Mulla on oireet ollu erilaiset joka raskaudessa. Oireettomuuskin olisi ihan normaalia :)
Luulen, että tuo Apteekin testi ei ole ihan yhtä herkkä kuin ne tosi herkät testit ja siksi siihen ei heti tullut viivaa. Voihan tietty olla, että oviskin on ollut vähän myöhempään.
Mutta hyvältä tuo minusta kuulostaa bd
- Omppu marraskuisista