Mä olen yllättynyt siitä, että facebookin mukaan te oikeasti olette
kauniita ja fiksun/koulutetun näköisiä. Luulin että se olis liiottelua ja suurin osa olis taviksia tai rupsuja, mutta ei, näytätte tosiaan mammojen aatelilta tai sitten osaatte kuvata ja poseerata hyvin.
Vain muutama rupsahtanut, minä mukaan lukien ;D
Kommentit (14)
Mun kuva on otettu vieläpä sinä ainoona kertana kun viime vuonna olin humalassa :D Taisin juoda itteni kauniiks.
Millainen on koulutetun näköinen ihminen? Vai koiranäyttelystäkö on kyse? Kai jokaisella ihmisellä jonkinlainen koulutus nykyään on, mutta ei kai se ulkonäköön vaikuta.
Siinä oliskin meikäläisen kuvassa kaikkine 150 kiloineni kattelemista.
kuka tahansa nyt voi käydä kirjottaa vähän esseitä yliopistossa tai lainata siskonsa todistusta, jos tarvii alkaa naapureille leveilee.
mut meillä ainaki mummo vei aina tiistaisin ja torstaisin tottelevaisuuskoulutukseen, tottikseen, ku olin pieni. eka oli ihan perusjuttuja niinku seuraamista ja nätisti istumista aloillaan jne. mä olin aika hyvä ja pääsin seuraavaanki luokkaan, isompana sain noutaa postin ja esim. antaa kättä tervehtiessäni. siitä en kyllä niin tykänny ku yhelläkin mummon kaverilla oli aina sairaan pahan hajuiset kädet ku se käytti jotain linimenttiä lukuisiin vaivoihinsa.
kouluni keskeyttänyt teiniäiti, näkyyköhän se kuvassa?? :D
et mua luokitellu tohon porukkaan :DD
[/quote]
PS. Ai neule ja kauluspaita tekee koulutetun näköseks?
Kiits, mäkin olin ihan oikeasti yllättynyt että kaikki olikin ihan tavallisia ihmisiä ;) Tosin, tais ne monia satoja tuhansia tienaavat jättää rekisteröitymättä... ;o