Lapsi väittää äidin lyöneen:(
Mies tuli perjantain töistä ja kun hän heti ekaksi kyseli 2,5vuotiaalta kuulumisia poika kertoi että äiti löi minua, vastaus tuli kun apteekin hyllyltä, kuulin sen itsekin.Mies kyseli pojalta heti asiasta ja tietenkin minultakin ja poika vaan höpisi äidin lyöneen. Viikonloppunakin lapsi puhui asiasta pariin kertaan. Minä olen siis se äiti enkä todellakaan ole moista tehnyt! En vahingossa enkä tahallani, kukaan muukaan ei ole poikaa lyönyt, perjantaina ei sattunut mitään erikoista, aiemmin viikolla puistossa oli toisten lasten kanssa jotain tönimistä mutta ei mitään suurempaa. Ongelma on nyt se että mies epäilee minua, ei nyt suoraan syytä mutta on ollut kylmä minua kohtaan ja puhunut asiasta,kysellyt ja tuominnut lyömisen, olen tietty kieltänyt asian mutta se vaan tuntuu miestä kaivelevan..en ihmettele, poika puhui asiasta tosi vakuuttavasti ja varmaan minäkin kummastuisin jos sanois saman isästä. Miten mä nyt saan miehen uskomaan ettei oo totta tommonen?
Kommentit (22)
"Tuulettaa" viela oikein kadella naamansa edessa ja toteaa "aiti pieras". Kiva yrittaa naama punaisena selitella, etta eihan taalla kukaan oo pierassut... : D Teki mummilleenkin pari kertaa saman.
Miten hoidit tilanteen?