Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi itkit viimeksi?

Vierailija
09.03.2009 |

Itkugalluppia. Mikä sai itkemään? Koska itkit viimeksi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotiaalla lapsellani oli tosi raju oksennustauti. Kävin hänen kanssaan vessassa oksentamassa, silitin ja pitelin hyvänä ja itkin samalla myötätunnosta ja voimattomuudesta, kun en voinut oloa helpottaa.

Vierailija
2/21 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmitti kaikki normaalia enemmän kun oli naistenpäivä ja jotenkin tyhmänä kuvittelin ansaitsevani parempaa kohtelua (eli vähemmän kotitöitä, enemmän miehen panosta lapsiin yms.). ja kun kehtasin ottaa asian esille, riitahan siitä tuli. onneksi illalla oli hyvän kaverin kesken tosi hauskaa menoa ja kotiin tullessa mieskin pyysi anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kysyi: "Saatko sä tarpeeksi läheisyyttä?" Jotenkin liikutuin kysymyksestä, ja toisaalta itketti, kun huomasin että pitäisi vastata kielteisesti, on vissiin vähän liian kiirettä ollut ja toisen huomioiminen kummaltakin jäänyt.

Vierailija
4/21 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumaattisia lapsuudenkokemuksia muistui mieleen.

Vierailija
5/21 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin myös väsynyt ja stressiä. olen kyllä melkoinen itkupilli...

Vierailija
6/21 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun töissä sattui puhelimen päähän eräs todella töykeä ja ilkeä naisasiakas. Kun se minun haukkuminen ja asioista huutaminen vihdoin loppui, piti mennä hetkeksi itkemään. Monta muuta asiaa oli painamassa, että meni kuppi totaalisesti nurin. Yleensä annan piutpaut ääliöille, jotka luulevat huutamisen ja ilkeilyn tuovan paremman lopputuloksen.

Vierailija
7/21 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska huusin monta kertaa lapselle 2tunnin sisällä

Vierailija
8/21 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin viimeksi lauantaina sitä.

Vierailija
9/21 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten onnettoman huonoista unenlahjoista on kertynyt mahtavat univelat mulle ja mies teki viimeviikon aamusta iltaan töitä minä hoidin yksin kipeänä kipeät lapset, siihen päälle vielä kaikilla tutuilla tuntui olevan jotain spesiaalia vkonloppuna ja meidän rahat riitti just ruokiin..siinä siivotessa ulisin sitten hetken kurjuuttani kunnes tulin siihen tulokseen että kaikki on kuitenkin kivasti:)

Vierailija
10/21 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sain kuulla että mies johon olin ihastunut, kenties rakastunutkin, ei tunne minua kohtaan samoin.

Vierailija
11/21 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin kun tuli jostain mieleeni miltä tuntui kun sain kuolleena syntyneen vauvamme syliini.

Vierailija
12/21 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla.

Vierailija
13/21 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska riitelin mieheni kanssa ja sovittuamme itkin sitä, kun mieheni on niin ihana!

Vierailija
14/21 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska haluisin erota, enkä uskalla kertoa miehelle

Vierailija
15/21 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pitkällä sairaslomalla ja hän lähetti suklaalevyn ja ihanan parane pian kortin. itkin liikutuksesta ja harmistumisesta sairaslomaa kohtaan.

Vierailija
16/21 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyttää niin....

Vierailija
17/21 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kahden lapseni (2,5v. ja 1v.) kanssa yksin kotona, vanhempi uhmaili eikä totellut mitään ja nuorempi itki koko päivän, oli kipeä ja missään muualla ei ollut hyvä kuin sylissä. ja tietysti aina tuollaista päivää edeltää uneton yö. eli olin TOSI väsynyt eikä hetken hengähdystaukoa saanut.

Vierailija
18/21 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoin satuhäät-ohjelman uusintaa ja ajattelin että jos menen naimisiin nykyisen avomieheni kanssa, meidän häistä ei koskaan tule noin ihanat, sillä mies olisi jo umpikännissä heti kirkosta päästyään ja loppuillan saisin yksin seurustella sekä omien että miehen sukulaisten kanssa, kun mies samalla vetäisi kaksin käsin kaljaa kavereidensa kanssa. Eli en taida olla koskaan menossa naimisiin....

Vierailija
19/21 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ihanassa lauluillassa ja jotkut laulut saivat liikuttumaan kyyneliin....

Vierailija
20/21 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkki Korhonen kertoi runosta, joka lohdutti hänen vaimonsa kuoleman jälkeen. Luin runon ja kyyneleet valuivat aamukahvia juodessa.