minipillerit ja ei kuukautisia synnytyksen jälkeen, muita?
Niin jouduin lopettamaan imetyksen lapsen ollessa 3 kk. Samoihin aikoihin aloin syömään minipillereita Cerazette-merkkisiä ja kuukautisia ei ole vieläkään kuulunut. Poika nyt siis 4,5 kk. Onko tämä normaalia vai pitäisikö ottaa yhteyttä lääkäriin? Raskaustestiä en ole tehnyt, mutta en usko olevani raskaana
Kommentit (6)
Mulla vauva on nyt 6kk ja on ollut osittaisimetyksellä koko ajan ja on siis edelleen. Mä olen syönyt cerazetteja jälkitarkastuksesta lähtien, eikä kuukautisia ole toistaiseksi näkynyt. En kyllä kaipaakaan...
Itsellä alkoi menkat aikoinaan 2 kk sen jälkeen kun olin imetysaikana syönyt noita vuoden. Nyt käytän muista syistä cerazetteja ja menkat on olleet kerran vuodessa.
taidanpa vielä kysyä uudelleen lääkäriltä että onko tämä ihan normaalia. ..
Synnytyksestä on nyt 5kk, eikä kuukautisia vieläkään. Jälkitarkastuksessa lääkäri, joka reseptin kirjoitti, sanoi, että voi olla että kuukautisia ei tule pillereiden käytön aikana.
Lääkärin sanaan olen luottanut, mutta mutta... nyt kuin luin tuossa edellä muiden kokemuksista, niin taidanpa vielä kysyä uudelleen lääkäriltä että onko tämä ihan normaalia. ..
jouduin syömään vuoden ajan erilaisia hormonikuureja, ennekuin kuukautiset palasi.