Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Söisitkö sinä pe tehtyä jauhelihakastiketta ja perunoita jotka olleet jääkaapissa?

Vierailija
09.03.2009 |

Siinäpä se kysymys olikin.. :) Löysin jääkaapista perjantaina tekemäni tomaattisen jauhelihakastikkeen ja perunat jotka olin sinne laittanut ajatuksella että ne syödään lauantaina... Noh, olivat unohtuneet. Nyt mietin vieläköhän on turvallista niitä syödä? Eivät haise pahalta, eivätkä näytäkään... Söisitkö sinä jos omasta jääkaapistasi löytäisit vastaavan löydön? :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin usein tehnytkin.

Vierailija
2/16 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempiakin ruokia jos eivät ole haisseet epäilyttävältä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse syön vaan seuraavana päivänä jääkaapissa ollutta ruokaa. ja jos olisin itse tehnyt tuon kastikkeen perjantaina ja olisin nähnyt sitä jäävän reippaasti yli, olisin laittanut sen pakastimeen ja sieltä voisi syödä sitä halutessaan

Vierailija
4/16 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla se nyt mikrossa lämpenee.. Toivotaan ettei mene maha sekaisin :) Lapselle on ihan omat eväät (10kk), joten siitä ei ole huolta...

Olen kyllä tosiaan ehkä turhankin varovainen noiden parasta ennen ym. suositusten kanssa... Liian usein meidän jääkaapista lentää roskiin tavaraa joka olisi varmaan ihan ok syötävää vielä, mutta minä kammoineni en uskalla niitä suuhuni laittaa... Kamalaa tuhlausta.

Noh, nyt kastikkeen syöntiin! :)

Ap

Vierailija
5/16 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen olisin vielä saattanut syödä mutta en enää tänään

Vierailija
6/16 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomaattipohjasiset ruuat ei säily kauaa hyvänä.

Vierailija
7/16 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se soossi parhaillaan uppoaa kurkusta alas mikrolämmityksen jälkeen...

Ap

Vierailija
8/16 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhetessaan, mutta ihan turvallista ruokaa se on. Mä syön viikonkin jääkaapissa ollutta. Useampaa kertaa en lämmittele.

Vierailija
9/16 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 70 asteen lämmitys tuhoaa suurimman osan haitallisista pöpöistä. eli ei mikrossa mutta hellalla kiehautus.

Vierailija
10/16 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja hellan kautta jatkossa jos epäilyttää

Vierailija
11/16 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä pidempäänkin mutta itsenoudatan tuota viikon sääntöä, eikä ole koskana ollut mitään ongelmia

Vierailija
12/16 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ennen -päiväyksistä en välitä ollenkaan. Syön, jos näyttää, tuoksuu ja maistuu hyvältä.

Vierailija
13/16 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan pitää sellaista 3-4 päivän sääntöä. Tänään menisi hätätilassa vielä torstaina tehty ruoka, jos tosiaan olisi ollut jääkaapissa (jonne tapani mukaan laitan ruoan suoraan pöydästä, en esim seisota pöydällä jäähtymässä tuntikausia joidenkin av-mammojen tyyliin) eikä se olisi kalaa tai äyriäisiä.

Vierailija
14/16 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nimim. "Hei mikä tää keltainen lautanen on... joulukinkku?!?"

Vierailija
15/16 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäähdyttäkää se lämmin ruoka parvekkeella jääkaappia tai pakastinta vasten.

Jauheliha on muuten yksi helpoimmin pilaantuvista elintarvikkeista.

Vierailija
16/16 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulvaton :)))

Noh, palailen kertomaan huomenissa jos sain ruokamyrkytyksen, vielä ainakin tuntuu ihan hyvältä ja normaalilta :)

T. ap joka siis vetäisi safkan naamaansa mikron kautta, ei kiehautellut liedellä (jatkoa ajatellen ei tosiaan pöllömpi idea kuumentaa ruokaa hellalla.. Minä pässinpää en osannut edes ajatella moista tapaa lämmittää ruokaa :-p)

22, löytäisin sen sieltä sitten keväällä... t. nimim. "Hei mikä tää keltainen lautanen on... joulukinkku?!?"