Lue keskustelun säännöt.
Lokakuussa Costa de Solissa käyneet!
09.03.2009 |
Kertokaas, minkälainen ilma siellä on silloin ollut? Eli onko ollut lämmintä, niin että on t-paidassa tarennut vai onko satanut ja ollut viileää?
Kommentit (2)
Saattaa olla jo sateita jotka on todella rankkoja, kovia tuulia. Ei ainakaan mitään auringonpalvontailmoja ole luvassa! Kesällä ihana lomakohde, mutta syksyllä ja talvella ei oikeastaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Semmoista samanlaista kun meillä on huonona kesäpäivänä.