Lontoon kävijät hoi!
Ihanaa, juuri varmistui, että pääsemme keväällä miehen kanssa kaksistaan reissuun! Kohteeksi valikoitui sopivien lentoaikataulujen yms. vuoksi Lontoo. Lontoo on tuntematon suuruus meille kummallekin, vaikka muuten olemmekin reissailleet milloin missäkin erityisesti ennen lapsia.
Nyt siis lennot on, mutta katto puuttuu pään päältä. Haluaisimme suhteellisen hyvä tasoisen hotellin hyvien kulkuyhteyksien varrelta. Hintaa voisi olla 150 euroa/yö. Mitä hotellia suosittelisit meille?
Kommentit (2)
Itse muutin Länsi-Lontoosta puoli vuotta sitten, ja ikävä sinne on KOVA. Erityisesti tällaisina pimeinä talvipäivinä, haikailen Lontooseen.
Menkää tosiaan musikaaliin. Lippuja saa kohtuulliseen hintaan Leicester squarelta. Itse suosittelen Lion Kingiä, Mamma Miaa tai Mary Poppinsia. Tosin huonossa musikaalissa en Lontoossa ole edes käynyt.
Jos tosi edullista majoitusta haette, niin selvitä onko Merimieskirkolla tilaa. Sieltä on tosin jonkun matkaa keskustaan, mutta kun otatte itsellenne metroliput, niin ei sekään niin huimasti maksa.
Mutta rahaa palaa matkalla sitten ihan älyttömästi, varautukaa siihen. Lontoo on tosi kallis kaupunki ja erityisesti turistialueella kaikki maksaa paljon.
Hauskaa lomaa!
En osaa antaa hotellien nimiä kun itse olen ollut siellä n. 13 vuotta sitten. Viimeksi kun olimme yövyimme Lontoon suomalaisella merimieskirkolla. Ei huono paikka ollenkaan ja löytyy myös 2hh huoneita.
Menkää musikaaleihin, törsätkää Harroldsi´lla ja maleksikaa Hyde Parkissa!!
Ihanaa lomaa teille
kati