Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikkosten täydellisessä kodissa ryppyiset verhot katsoin just sen videopätkän

Vierailija
08.03.2009 |

.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina ei osaa silittää verhoja nyt se on nähty aivan järkyt.

Vierailija
2/17 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta. Ihmiset yrittää herättää keskustelua ja sinä tuijotat jotain VERHOJA?!

Kuinka pinnallinen sitä voi olla?

Eikä ohjelmassa kukaan perheenjäsen missään vaiheessa mielestäni kehunut kotia täydelliseksi. Eikä se sitä kyllä ollutkaan. Olihan vaan koti. Ne harvoin on suoraan sisustuslehtien kannesta, edes julkkiksilla.

Et sitten muuta kommentoitavaa keksinyt? :)

Verhot... Huoh... Mitä väliä, millaiset verhot jollakulla toisella on? Get real.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninoja voi ola täällä lukemassa ym. mutta miksi sitä kysyt?

Vierailija
4/17 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näyttääpä rumalta kun on noin ryppyiset verhot ikkunassa. Luulisi kotiäidillä olevan aikaa silittää verhonsa kun pojatkin ovat jo isoja.

Vierailija
5/17 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, numero neljä siis.

Näköjään näissä keskusteluissa heti, jos joku on vähänkin Mikkosten kanssa samaa mieltä tai ei heti leimaa heitä joidenkin verhojen perusteella, niin luullaan, että kyseinen henkilö on joku perheenjäsen.

Enpä usko, että Nina jaksaisi/viitsisi roikkua jossain Vauva-keskustelussa esittämässä itseään puoltavia kommentteja muka jonain toisena henkilönä. Hän ei vaikuta yhtään sen tyyppiseltä ihmiseltä.

Onko niin vaikea hyväksyä, että Suomessa on jopa aika paljonkin ihmisiä, jotka saattavat ajatella hiukan samansuuntaisesti kuin MIkkoset, että tällaisia ihmisiä ei uskota oikein muita olevan olemassakaan?

Vierailija
6/17 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hän provosoiden puhuu asioista, mutta so what? Nehän voi ottaa ihan huumorilla, ja olla samaa mieltä tai eri mieltä. Kyllähän tällaista on suomessa jo kaivattukiin, omaa "tv-perhettä", jossa puhutaan niinkuin asiat on, tai ainakin luullaan olevan :). Kivahan tuollaista on katsoa.

Vierailija
7/17 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan varmasti ohjelman suunnittelu yms. on vienyt aikaa kuten työ vie työssäkäyvien äitien aikaa. Pitäähän sitä olla aikaa lapsillekin.

Vierailija
8/17 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv-ohjelmaa kuvaamaan niin voisi miettiä korsunsa sisustusta sen verran että silittäisi verhonsa! Pientä rajaa...

Vierailija
9/17 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet sen tyyppiset, että kuuluvatkin olla ns. ryppyiset. Silkkiä tms.? Saman tyylistä olen usein nähnyt jossain sisustusohjelmissa..

Vähän samaan tyyliin siis kuin pellavakin "saa" olla ryppyistä.

Muuten en ohjelmasta välitä, kastoin juuri pikku pätkän. Ei kiinnosta, enkä pidä koko ideasta enkä jatkossa ohjelmaa katso, mutta kyllä minusta niitten verhojen piti ollakin ryppyiset.. ;) Kun nyt tärkeimpiin asioihin kerta tartuttiin.

Vierailija
10/17 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei kai se liitto nyt niin vahvoissa kantimissa muutoinkaan ollut, mutta Tuire Mikkonen aikanaan aika rankasti tiitti sita, kuinka Timo otti ja lahti toisen naisen matkaan.

Ruma juttu kaiken kaikkiaan ja TA hoiteli sen pain mantyja.

Vierailija
11/17 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä AINA ajattelen niin, että syypää on se avioliitossa oleva, joka lähtee toisen matkaan. AINA. Tottakai vapaalla ihmisellä on oikeus tehdä/yrittää mitä vaan, varatulla ei. Varatulla on aina se vastuu siitä avioliitostaan.

Vierailija
12/17 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun moraalini ei anna periksi seurustella varattujen miesten kanssa. Toki miehen oma vika, mutat siita huolimatta koen, etta varattuja miehia ainakaan minun ei tarvitse vikitella.

Olen tehnyt elamassani mm. reissuhommia ja kylla vain ne varatut ukkokullat ovat kovinkin innokkaita lyottaytymaan seuraan.

Vierailija
13/17 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ainoa joka tuollaisessa tekee väärin on se varattu. Ei se vapaa. Toki morallisesti molemmat tekevät väärin, mutta se varattu kuitenkin on se pääsyyllinen, siitä ei pääse mihinkään. Hän on sen aviolupauksen tehnyt, ei se vikittelijä ole missään kirkossa luvannut, että ei katsele varattuja miehiä. Ja sen vuoksi en ikinä ajattelisi niin että tuollaisessa tapauksessa syyllinen on se "vikittelijä", vaan *aina* se avioliitossa oleva.

Vierailija
14/17 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en osaa esim. Nina Mikkosta taman asian vuoksi arvostaa. Se oli sikamaisesti toimittu seka TAlta etta Ninalta. Olen itseani kohtaan ihan yhta ankara ja tosiaan, pari upeaa miesta olen paastanyt menemaan menojaan. En halua ottaa omalletunnolleni sita, etta olen rikkomassa jonkun avioliittoa.

Vierailija
15/17 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heidän oma suhteensa on alkanut petoksesta eli siis huorinteosta.

Sitä tosiasiaa ei muuksi muuta se että ovat nyt aviopari. Avionrikkoja oli Timo T A

ja toisena osapuolena tämä päsmäri Nina mikä lie olikaan silloin nimeltään.

Vierailija
16/17 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/17 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ensin jauhetaan terveistä perhearvoista.